تبیان، دستیار زندگی
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالی فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون های ورزشی خبر داد و گفت: روز پنجشنبه با رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی برای بررسی مشکلات این رشته جلسه خواهم داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملاقات صالحی امیری با کی‌روش و کفاشیان


سرپرست وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالی فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون های ورزشی خبر داد و گفت: روز پنجشنبه با رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی برای بررسی مشکلات این رشته جلسه خواهم داشت.

کی روش

سیدرضا صالحی امیری درباره رفع مشکلات مالی فدراسیون فوتبال که مانع از اعزام این تیم به اردوی پرتغال شده است، اظهار کرد: فدراسیون برای رفتن به پرتغال مشکل مالی ندارد. وی افزود: با رئیس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع صحبت کرده ام و قرار شده است که هزینه های مربوط به برگزاری اردوهای تیم ملی پرداخت شود. فردا با رئیس فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی برای بررسی این موضوعات ملاقات خواهم کرد. وی درباره رفع مشکلات مالی فدراسیون ها نیز یادآور شد: حداکثر تا پایان شهریورماه مطالبات فدراسیون ها پرداخت می شود.

کفاشیان: دعوا زود شروع شد

علی کفاشیان در حاشیه افتتاحیه فستیوال زیر 13 سال دختران گفت: با مسئولان وزارت ورزش جلسه‌ای داشتیم و در مورد بودجه تیم ملی صحبت کردیم. برنامه های کی‌روش را تا پایان جام جهانی دادیم و آنها قول مساعد دادند تا ما را کمک کنند. قرار شد در جلسه‌ای کی‌روش هم با سرپرست وزارت ورزش و جوانان صحبت کند و خواسته‌های خود را بگوید. کار خوبی است که انجام می‌شود و انشاالله مشکل مالی تیم نیز حل شود. وی در مورد اختلافاتی که بین برنامه‌های لیگ و تیم ملی وجود دارد، اظهار داشت: به هر حال باید این موضوع درست شود. کی‌روش می‌گوید اگر می‌خواهید نتیجه بگیرید باید برنامه‌های او اجرا شود و گرنه دو هفته قبل از جام جهانی بازیکنان را به من بدهند در آن صورت نتیجه نخواهیم گرفت و من هم تضمین نمی‌کنم. دعوا زود شروع شد، چند ماه تا جام جهانی وقت داریم و برنامه ها را اجرا خواهیم کرد.

کفاشیان

وی در مورد افتتاحیه فستیوال زیر 13 سال بانوان اظهار داشت: فردا این مسابقات شروع می‌شود، ما برای بانوان برنامه داریم و در رده‌های امید و ... تیم‌های مختلف را تشکیل می‌دهیم و برای آنها برنامه داریم.

کفاشیان درمورد ناراحتی علیرضا منصوریان از لغو اردوهای تیم ملی زیر 22 سال خاطر نشان کرد: قرار بود اردوی آنها همزمان با اردوی تیم ملی باشد اما با توجه به اینکه بازیکنان زیر 23 سال همه عضو باشگاه‌های لیگ برتری هستند منصوریان نتوانست تیم خود را جمع کند، باید هر چه سریعتر برنامه‌های این تیم انجام شود و تیم خوبی آماده شود.

وی در مورد دلخوری‌های منصوریان از برنامه‌های سازمان لیگ گفت: منصوریان هم می‌خواهد تیم خود را تشکیل دهد، آنها کار سختی دارند، این موضوع باید هماهنگ شود تا آنها هم تیم خوبی را آماده کنند.

کی‌روش می‌گوید اگر می‌خواهید نتیجه بگیرید باید برنامه‌های او اجرا شود و گرنه دو هفته قبل از جام جهانی بازیکنان را به من بدهند در آن صورت نتیجه نخواهیم گرفت و من هم تضمین نمی‌کنم. دعوا زود شروع شد، چند ماه تا جام جهانی وقت داریم و برنامه ها را اجرا خواهیم کرد.

کفاشیان در مورد اینکه آیا کی‌روش قهر کرده است، عنوان کرد: ممکن است کی‌روش دلخور شده باشد، اما او قهر نمی‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا اسپانسر جدیدی پیشنهاد داده و یا اینکه قرار است با همان اسپانسرهای قبلی کار خود را ادامه دهد، گفت: هنوز اسپانسر جدیدی نیامده باید این اسپانسرها بیایند تا به آنها جواب دهیم، فعلا که خبری نیست.

بخش ورزشی تبیان

منبع :سایت فدراسیون فوتبال