تبیان، دستیار زندگی
تکیلف ماندن کشتی در رقابتهای المپیک 2020 روز یکشنبه هفته آینده در جلسه بوینس آیرس مشخص می شود. جلسه کمیته بین المللی المپیک برای حفظ کشتی در رقابتهای المپیک 2020 روز 8 سپتامبر یکشنبه( 17 شهریورماه) مشخص می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یکشنبه سرنوشت ساز کشتی در بوینس آیرس


تکیلف ماندن کشتی در رقابتهای المپیک 2020 روز یکشنبه هفته آینده در جلسه بوینس آیرس مشخص می شود.  جلسه کمیته بین المللی المپیک برای حفظ کشتی در رقابتهای المپیک 2020 روز 8 سپتامبر یکشنبه( 17 شهریورماه) مشخص می شود.

حمید سوریان

در این جلسه نمایندگان سه رشته شامل سه رشته کشتی، اسکواش و بسیبال هر کدام دقایقی دفاعیات خود را به اعضای کمیته بین المللی ارائه می دهند.

در پایان این دفاعیات اعضای کمیته بین المللی المپیک رای های مخفی خود را برای حفظ یک رشته ارائه می دهند تا مشخص شود کدامیک از این سه رشته در المپیک باقی می ماند.

نناد لالوویچ رئیس فیلا به همراه چهار نفر دیگر شامل دو نفر مرد و دو نفر زن به نمایندگی از فدراسیون جهانی کشتی در این اجلاس سخنرانی می کنند و قرار است مطالبی همچون ایجاد تغییر مقررات در کشتی برای جذاب تر کردن هر چه بیشتر این رشته را ارائه بدهند.

خانواده بزرگ کشتی بسیار امیدوار است قدیمی ترین رشته در المپیک ها در این رویداد بزرگ باقی بماند و ورزش ایران نیز پرافتخارترین رشته خود در این رقابتها را از دست ندهند.

جلسه کمیته بین المللی المپیک برای حفظ کشتی در رقابتهای المپیک 2020 روز 8 سپتامبر یکشنبه( 17 شهریورماه) مشخص می شود

به نظر می رسد در این شرایط شاید یک حمایت رسمی از ورزش اول کشور در رقابتهای المپیک از سوی مسئولان کشور می تواند نقش تاثیر گذار کشتی ایران را نشان دهد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون کشتی