تبیان، دستیار زندگی
باشگاه بوریرام یونایتد بعد از جدایی سرمربی انگلیسی خود یک مربی جوان اسپانیایی را که در آکادمی بارسلونا تمرین دهنده بود، به عنوان سرمربی جدید خود برگزید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حریف استقلال و افکار بارسلونی


باشگاه بوریرام یونایتد بعد از جدایی سرمربی انگلیسی خود یک مربی جوان اسپانیایی را که در آکادمی بارسلونا تمرین دهنده بود، به عنوان سرمربی جدید خود برگزید.

بوریرام

در پی جدایی غیرمنتظره "اسکات کوپر" از سرمربیگری تیم بوریرام یونایتد تایلند، مسئولان این باشگاه با یک مربی جوان اسپانیایی برای جانشینی وی به توافق رسیدند. سایت بانکوک پست در این باره گزارش داد که سران باشگاه بوریرام تایلند گیلرمو اوریول را به عنوان مسئول جدید فنی تیم خود برگزیده‌اند.

"تاثپت پتاکپولسین" مدیر باشگاه بوریرام تایید کرد که اوریول بعد از این که کوپر به دلیل مشکلات شخصی این باشگاه را ترک کرد به عنوان جانشین وی برگزیده شده است. نکته جالب اینکه مربی اسپانیایی بسیار جوان بوده و تنها 29 سال سن دارد و این موضوعی است که مورد توجه رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفته است.

مدیر باشگاه بوریرام ضمن رد هر گونه نگرانی در این باره گفت: اگرچه اوریول تنها 29 سال سن دارد ولی ما با این قضیه مشکلی نداریم زیرا او بعد از چند ماه کار کردن در این باشگاه کاملا با فرهنگ بوریرام آشنا شده است. اوریول تجربیات خوبی را در زمینه مربیگری کسب کرده است. او دستیار کوپر بود و در آکادمی بارسلونا نیز تمرین دهنده بوده است.

"تاثپت پتاکپولسین" مدیر باشگاه بوریرام تایید کرد که اوریول بعد از این که کوپر به دلیل مشکلات شخصی این باشگاه را ترک کرد به عنوان جانشین وی برگزیده شده است. نکته جالب اینکه مربی اسپانیایی بسیار جوان بوده و تنها 29 سال سن دارد و این موضوعی است که مورد توجه رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفته است

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش اضافه کرد: ما فرصت کافی برای انتخاب یک مربی دایمی را نداشتیم و برای همین به این انتخاب روی آوردیم.

تیم فوتبال بوریرام تایلند که در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال شکست خورده بود روز 27 شهریورماه میزبان این تیم است.

بخش ورزشی تبیان

منبع: بانکوک پست