تبیان، دستیار زندگی
ستاره آلمانی رئال مادرید با قراردادی ۵ ساله راهی آرسنال شد .در حالی که مسعود اوزیل به هیچ وجه انتقال به آرسنال را دوست نداشت، در نهایت با قراردادی 50 میلیون یورویی از رئال مادرید راهی این تیم لندنی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسعود اوزیل با دلخوری به آرسنال پیوست


ستاره آلمانی رئال مادرید با قراردادی 5 ساله راهی آرسنال شد .در حالی که مسعود اوزیل به هیچ وجه انتقال به آرسنال را دوست نداشت، در نهایت با قراردادی 50 میلیون یورویی از رئال مادرید راهی این تیم لندنی شد.

اوزیل

او در مونیخ تحت آزمایش‌های پزشکی قرار گرفت تا قرارداد پنج ساله‌اش را به شکل رسمی با توپچی‌ها منعقد کند. باشگاه رئال مادرید قصد داشت اوزیل را به فروش برساند تا بتواند مبلغی از هزینه خرید 100 میلیون یورویی گرت بیل را پوشش دهد ولی اوزیل و پدرش که مدیر برنامه‌های وی نیز هست به هیچ وجه راضی به این انتقال نبودند.

به نظر می‌رسد این بازیکن آلمانی در نهایت به این نتیجه رسیده که آینده‌اش در ترکیب رئال روشن نیست و بهتر است راهی لیگ برتر انگلیس شود.

اوزیل علاوه بر اینکه رکورد نقل و انتقال‌های آرسنال را شکست و به گران‌ترین بازیکنی بدل ‌شد که توسط رئال مادرید فروخته شده است. پیش از او روبینیو با 43 میلیون یورو به منچسترسیتی فروخته شده بود.

گفتنی است دستمزد هفتگی توافق شده برای اوزیل هفته‌ای 150 هزار یورو است.

بخش ورزشی تبیان


منبع فارس