تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران بعد از برد شیرین مقابل نماینده ژاپن در نیمه نهایی در دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده تایلند قرار گرفتند .....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش فینال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا


تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران بعد از برد شیرین مقابل نماینده ژاپن در نیمه نهایی در دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده تایلند در وقت معمول بازی به تساوی یک بر یک رسید و بازی را به وقت اضافه کشاند.


فوتسال

تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران بعد از برد شیرین مقابل نماینده ژاپن در نیمه نهایی در دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده تایلند در وقت معمول بازی به تساوی یک بر یک رسید و بازی را به وقت اضافه کشاند. وقت اضافه هم نتیجه ای نداد تا ضربه های پنالتی چهره قهرمان را مشخص کند. در ضربات جونبوری موفق تر بود و قهرمان شد.

دیدار فینال چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا عصر امروز از ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت تهران بین تیم‌های گیتی‌پسند ایران و چونبوری تایلند در ناگویای ژاپن آغاز شد. در پایان نیمه اول شاگردان رضا لک با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند.

گیتی‌پسند با ترکیب سپهر محمدی، محمد کشاورز، حسین طیبی، افشین کاظمی و محمد طاهری وارد میدان شد و در حالی که 5 دقیقه از زمان بازی گذشته بود طاهری در پاسی که از کرنر ارسال کرد طیبی را صاحب موقعیت گل کرد که او توانست تک گل این نیمه را به ثمر برساند. اسماعیل عباسیان‌مهر، گلر ایرانی چونبوری و هم‌چنین شاپا، بازیکن برزیلی سابق گیتی‌پسند، 2 بازیکن خارجی نماینده تایلند بودند. در نیمه دوم دو تیم بازی درگیرانه ای را رقم زدند. بازیکنان ایران با استفاده از تجربه بازی قبلی با جدیت کار را دنبال کردند. این دو تیم در مرحله گروهی این دوره از مسابقات هم به مصاف یکدیگر رفته بودند که چونبوری توانست با نتیجه 3 بر 2 به برتری برسد. در 5 دقیقه پایانی چونبوری با تعویض دروازه بان و حضور یک بازیکن درون دروازه با 5 بازیکن به حمله همه جانبه دست زد. در این دقایق فرصت پدید آمد تا نماینده ایران در ضدحمله با زدن گل دوم خیالش را راحت کند. اما عقب نشینی ایرانی ها باعث شد در یک دقیقه به پایان گل تساوی رقم بخورد. وقت اضافه بدون گل تمام شد. در پنالتی ها تیم تایلندی بهتر عمل کرد تا 4-1 به پیروزی برسد.

دیدار رده‌بندی چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بین دو تیم ناگویااوشنز ژاپن و شن‌زن چین برگزار شد که نماینده میزبان توانست با نتیجه 6 بر 4 به برتری دست یابد و مقام سومی را از آن خود کرد. مسعود دانشور که در جام باشگاه‌های آسیا برای تیم شن‌زن بازی می‌کرد توانست در این دیدار 2 گل در دقایق 19 و 28 به ثمر برساند.

تعظیم دوباره فوتسال ژاپن به ایران

نماینده میزبان سوم شد

تیم فوتسال ناگویااوشنز ژاپن با برتری مقابل شن‌زن چین مقام سومی چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد. دیدار رده‌بندی چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بین دو تیم ناگویااوشنز ژاپن و شن‌زن چین برگزار شد که نماینده میزبان توانست با نتیجه 6 بر 4 به برتری دست یابد و مقام سومی را از آن خود کرد. مسعود دانشور که در جام باشگاه‌های آسیا برای تیم شن‌زن بازی می‌کرد توانست در این دیدار 2 گل در دقایق 19 و 28 به ثمر برساند.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان