تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران سایت تبیان همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) کارت تسلیت وفات منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان منتشر کرد:

كارت تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)

كارت‌‌ تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)

باشگاه کاربران سایت تبیان همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) کارت تسلیت وفات منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه تبیان این کارت پستال را برای تسلیت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت منتشر کرده است.

در بخشی از متن این کارت تسلیت آمده است: «بغضِ غریبی گلوی عالم را می‌فشارد و سنگینی داغی جان‌سوز، بر قلب زمین زخم می‌زند...

ملائک، کوچه پس‌کوچه‌های مدینه را در پیِ مرد بی‌نظیری می‌گردند که محضرِ مبارکش، منبع فیض آسمانی بود؛ اما چه سود که اینک خوشه‌های زهرآگینِ کینه منصور، قلب سپیدش را هزار پاره کرده است.

مدینه از برکت نفس او سبز می‌شد و آفتاب صداقت از منزلگاه اندیشه‌اش برمی‌تابید. با کلامش حق را بالنده می‌کرد و با قیامش در نیمه شب‌های تاریک و با کوله‌باری از هدیه، مستمندان و بینوایان را دلشاد می‌ساخت.

چهره‌ای دوست‌داشتنی، رفتاری سنجیده و متین، سینه‌ای انبوه از یقین و تلاشی گسترده در راه دین داشت...

لقبش صادق بود و تمام گفتار و احادیثش صادقانه. وقتی بزرگواری و صداقتش مثل آفتابِ اول صبح می‌درخشید، حتی کوردل‌ترین دشمن اهل‌بیت هم به سپیدی صفاتش گواهی می‌داد...

وقتی چشمه‌ی علم و دانش جعفری، بی‌امان می‌جوشید، خواه مسلمان بودند یا نه، از گرداگردِ عالم به محضر درسش می‌شتافتند. رۆسای مذاهب در محضرش زانوی ادب می‌زدند و سرکش‌ترین دشمنانِ خدا نیز، به مقام شامخ او اعتراف می‌کردند. اینک، چگونه شیعه به رئیس مذهب خود مباهات نکند؟ حال آنکه وسعت این مکتب الهی، شرق و غرب عالم را در زیر پرچم حقانیت خود گرد آورده است.»

گفتنی است، ارائه خدمات دیجیتال از اهداف مۆسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان به شمار می‌رود. سایت تبیان در همه مناسبت‌های مذهبی اقدام به نمایش كارت‌پستال برای كاربران و ارائه خدمات اینترنتی می‌كند.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی