تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه عکس‌های تلفیقی مهراد مسلمیان با عنوان شهر پارازیت روز جمعه 8 شهریور در کافه گالری باغ فردوس افتتاح می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در کافه گالری باغ فردوس برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس‌های تلفیقی مهراد مسلمیان با عنوان "شهر پارازیت"

نمایشگاه عکس شهر پارازیت

نمایشگاه عکس‌های تلفیقی مهراد مسلمیان با عنوان "شهر پارازیت" روز جمعه 8 شهریور در کافه گالری باغ فردوس افتتاح می‌شود.

مهراد مسلمیان متولد سال 1367 است و شرکت در مسابقه ایتاکا یونان در سال 2008 میلادی با موضوع صلح و تایید اثرش  به عنوان منتخب و  برگزاری نمایشگاه گروهی از آثار منتخب در یونان را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده و برنده جایزه مسابقه خانه عکاسان در سال 1388 است.

این هنرمند جوان سابقه کار مطبوعاتی در مجلات دنیای خودرو, تخت گاز و سیب سبز را نیز دارد.

وی در مورد نحوه آشنایی‌اش با عکس و عکاسی می‌گوید: "من از سن 7 سالگی با دوربین حرفه ای SLR مشغول به عکاسی بودم. هنگام عکاسی سعی می کردم شرایط مختلف را برای عکاسی تجربه کنم و همه چیز را خودم با آزمون و خطا در عکاسی فرا گرفتم. همین با عث شد تا من در این زمینه به ابداعاتی دست پیدا کنم و از آنها در عکاسی ام بهره ببرم. به همین خاطر عکس های من متفاوت از آن چیزیست که تا کنون دیده اید. البته ذکر نام اساتیدی که مرا در این زمینه راهنمایی کرده اند هم در اینجا لازم است, آقای شهریار توکلی در زمینه عکاسی و خانم طاهره محبن تابان در زمینه گرافیک از جمله اساتیدی بودند که حضورشان در زندگی هنری من بی تاثیر نبوده است. تعدادی از این تککنیک ها در آثار این نمایشگاه به‌کار رفته است و در نمایشگاه های آینده ام تکنیک های ابداعی بیشتری را به نمایش خواهم گذاشت."

مسلمیان درباره نمایشگاه عکس "شهر پارازیت" نیز  اظهار می‌دارد: "پارازیت, نا هنجاری, محدوده ای که همیشه خودمان برای خودمان مقرر کرده ایم. ناشی از تاثیراتی است که ما بر طبیعت می گذاریم و تاثیراتی که از عواقب رفتار ما, طبیعت بر ما باز می‌تاباند. که البته شرایط جغرافیایی حاصله و حواشی آن بر ما پنهان نیست. و این نا هنجاری ها و رفتارهای غلط را ما هر روز، در خواب و بیداری می بینیم و این اتفاقی است که برای همه نسل بشر هر روز رخ می دهد. حرف برای گفتن زیاد است و مهلت کم. من دوست دارم در این نمایشگاه شما به عنوان بیننده قضاوت کنید، تصمیم بگبربد و فکر کنید. حتی جای من نگاه کنید و عکس بگیرید. بیایید جای‌مان را هر چند دقیقه یکبار عوض کنیم و دوباره از نو ببینیم. امیدوارم از نمایشگاه من لذت ببرید. گرچه لذت بردن کافی نیست!"

نمایشگاه عکس‌های تلفیقی مهراد مسلمیان با عنوان "شهر پارازیت" از 8 تا 18 شهریورماه همه روزه از ساعت 17 تا 21 میزبان علاقه‌مندان هنرهای تجسمی خواهد بود.

تنظیم: هومن بهلولی