تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ارتقای کشور با تلاش معلمان میسر می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارتقای کشور با تلاش معلمان میسر می شود

ارتقای کشور با تلاش معلمان میسر می شود


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ارتقای کشور با تلاش معلمان میسر می شود.


سیف ا...کریم زاده در اجلاس مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک اراک در کانون امام خمینی(ره) اراک، افزود: آموزش و پرورش به عنوان نهادی انسان ساز در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش از سه رکن دانش آموزان، اولیاء و معلمان تشکیل شده است، ابراز کرد: نظام رتبه بندی از مطالبات به حق معلمان است که باید با تلاش همه جانبه مسئولین ذیربط اجرایی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به فعالیت های تاثیرگذار معلمان در جامعه، بیان داشت: دستیابی معلمان به جایگاه واقعی از مهمترین دغدغه های آموزش و پرورش استان مرکزی است.

کریم زاده تصریح کرد: معلمان به عنوان مولفه ای تاثیرگذار در رشد و توسعه جامعه نقش موثری را ایفا می کنند.

نظام رتبه بندی از مطالبات به حق معلمان است که باید با تلاش همه جانبه مسئولین ذیربط اجرایی شود.

وی برنامه ریزی را از مهمترین عوامل موفقیت جامعه ی معلمان عنوان و ابراز کرد: برنامه ریزی باید در راس همه ی امور و برنامه های معلمان واقع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان ساخت: با عنایت به نقش حساس معلمان در شناسایی و بروز استعداد دانش آموزان به عنوان آینده سازان مملکت، باید مسئولین توجه ویژه ای را به رفع مشکلات این قشر تاثیرگذار در جامعه عنایت نمایند.

یادآور می شود در پایان این اجلاس از اسماعیل قدمگاهی قهرمان مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان جهان در ایتالیا، امینی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی پیاده روی در آفریقای جنوبی و یک فرهنگی آزاده هر سه از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان اراک تجلیل شد.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان