تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل آموزش و پرروش استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش استان مرکزی در دولت دهم خوش درخشیده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش و پرورش استان مرکزی در دولت دهم خوش درخشیده است

آموزش و پرورش استان مرکزی در دولت دهم خوش درخشیده است.


مدیر کل آموزش و پرروش استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش استان مرکزی در دولت دهم خوش درخشیده است.


سیف ا... کریم زاده در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح عملکرد این اداره کل در دولت دهم پرداخت و ابراز کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در دولت دهم موفق به کسب رتبه های ارزنده و ارائه خدمات مطلوبی به جامعه شده است.

وی افزود: افزایش 10درصدی تعداد دانش آموزان در برنامه های اردویی و بازدیدها، افزایش 8 درصدی تعداد کانون های فرهنگی و تربیتی  از 26 به 28 کانون، افزایش تعداد دانش آموزان شرکت کننده در برنامه های فرهنگی و تربیتی از 145هزار و 695 نفر به 115هزار و 228 نفر، کسب رتبه اول  در طرح اوقات فراغت در بین دستگاه های  استانی و کسب رتبه هشتم کشوری و افزایش 2 درصدی عضویت دانش آموزان در شوراهای دانش آموزی از جمله فعالیت های این اداره کل در دولت دهم بشمار می رود.

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در دولت دهم موفق به کسب رتبه های ارزنده و ارائه خدمات مطلوبی به جامعه شده است.

کریم زاده اظهار داشت: کسب رتبه فعال کشوری در اجرای دومین سرود 1357 نفری طی 2سال پیاپی، کسب رتبه برگزیده کشوری در بیست و نهمین جشنواره هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور، افزایش 94 درصدی پایگاه های اوقات فراغت از 147 به 285 پایگاه، افزایش 20 درصدی پوشش تحصیلی دانش آموزان و ارتقای طرح آموزش روخوانی قرآن در پایه های سوم و چهارم ابتدایی از 2 منطقه به پانزده منطقه و افزایش کلاس ها از 198 به 2015 و ارتقای اجرای طرح در محضر قرآن از 130 معلم به 3908 معلم از دیگر فعالیت های اداره کل اموزش و پرروش استان مرکزی در دولت دهم می باشد.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان