تبیان، دستیار زندگی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای مردم شریف ایران را به حضور در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور دعوت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد:

دعوت عمومی به شرکت در مراسم گردامیداشت شهدای هشتم شهریور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای مردم شریف ایران را به حضور در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی، این اطلاعیه می افزاید: هشتم شهریور 1360، شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رئیس جمهور مکتبی، محمدعلی رجایی و نخست وزیر مردمی، حجت الاسلام محمد جواد باهنر توسط منافقان بود.

در گرامیداشت سی و دومین سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار، دو یار دیرین امام راحل و انقلاب اسلامی، دو اسوه علم و عمل، تقوا و خلوص شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر و همزمان گرامیداشت شهیدان شهریور (سیدعلی اندرزگو، حاج مهدی عراقی و سید اسدالله لاجوردی) از یاران مخلص و باوفای امام راحل و مبارزین انقلاب اسلامی، مراسم گرامیداشتی روز پنج شنبه 7 شهریور ماه و همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء و سخنرانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر علی لاریجانی و قرائت دعای روح بخش کمیل در مهدیه تهران ( خیابان ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه از ملت شریف ایران اسلامی دعوت کرد تا در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور که در سراسر کشور برگزار می شود شرکت کرده و مردم شریف تهران را به حضور در مراسم یادشده در مهدیه تهران دعوت می کند.

تنظیم: هومن بهلولی