تبیان، دستیار زندگی
سرپرست وزات ورزش و جوانان در حاشیه نخستین نشست خود با روسای فدراسیون‌های ورزشی با تاکید بر اینکه نیازی به انجام تغییرات فوری در راس فدراسیون های ورزشی نیست، به انتخابات آتی کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: کمیته ملی المپیک اساسنامه مستقلی دارد و ما هیچ د
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صالحی امیری:

در انتخابات کمیته المپیک دخالت نمی‌کنیم


سرپرست وزات ورزش و جوانان در حاشیه نخستین نشست خود با روسای فدراسیون‌های ورزشی با تاکید بر اینکه نیازی به انجام تغییرات فوری در راس فدراسیون های ورزشی نیست، به انتخابات آتی کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: کمیته ملی المپیک اساسنامه مستقلی دارد و ما هیچ دخالتی در انتخابات آن نخواهیم کرد.

نشست وزارت ورزش

سیدرضا صالحی در حاشیه نشست سه شنبه شب خود با روسای فدراسیون‌های ورزشی ضمن رد شایعه تغییرات در راس فدراسیون‌های ورزشی و وزارت ورزش و جوانان گفت: پیوستن هر فردی به بدنه این وزارتخانه و در فدراسیون‌ها حتما با بررسی کارشناسی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین با خبر تشکیل کار گروهی به منظور بررسی وضعیت فدراسیون‌های ورزشی گفت: سعی می‌کنیم با جلسات کارشناسی و بررسی شرایط موجود فدراسیون‌های ورزشی، مشکلات مالی آنها را برطرف کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان  با مهم خواندن جایگاه کمیته ملی المپیک اظهارداشت :کمیته ملی المپیک اساسنامه مستقلی دارد و حوزه عملکردش در چارچوب فعالیت‌های بین‌المللی است. ما نیز ضمن حفظ منافع ملی موظف به حفظ احترام و رعایت قوانین بین‌المللی هستیم.

صالحی امیری در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: ما هیچ دخالتی دراین موضوع نخواهیم داشت و امیدواریم این انتخابات در بهترین شرایط برگزار شود.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان  با مهم خواندن جایگاه کمیته ملی المپیک اظهارداشت :کمیته ملی المپیک اساسنامه مستقلی دارد و حوزه عملکردش در چارچوب فعالیت‌های بین‌المللی است. ما نیز ضمن حفظ منافع ملی موظف به حفظ احترام و رعایت قوانین بین‌المللی هستیم

وی درخصوص وضعیت فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می شوند، ضمن ابراز رضایت از عملکرد آنها اظهار داشت: درحال حاضر نیازی به تغییرات فوری نمی‌بینم و این موضوع نیازمند بررسی کارشناسانه است. البته به این اصل هم اعتقاد دارم که فدراسیون‌ها باید با اساسنامه اداره شوند و قطعا انتخاب رئیس نیز مطابق قوانین اساسنامه صورت خواهد گرفت.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مورد ورزش همگانی و گسترش آن در جامعه افزود: یکی از بحث‌های رئیس جمهور پرداختن به ورزش همگانی و گسترش این بخش است و ما نیز نگاه ویژه‌ای به ورزش‌های همگانی داریم و برای گسترش آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

صالحی امیری همچنین اخلاق مداری در خانواده بزرگ ورزش کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: ورزش ایران اخلاق مدار است و ماباید تلاش کنیم فرهنگ را در جامعه ورزشی ارتقاء دهیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان