تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: رئیس فدراسیون فوتبال منتظر باشد که مجمع را تشکیل ‌دهیم. مطمئنا در آن مجمع خیلی اتفاقات خواهد افتاد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر عابدینی :

کفاشیان،منتظر باش!/ تکلیف فدراسیون را مشخص می‌کنم


مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: رئیس فدراسیون فوتبال منتظر باشد که مجمع را تشکیل ‌دهیم. مطمئنا در آن مجمع خیلی اتفاقات خواهد افتاد.

مدیرعامل داماش گیلان از اتفاقاتی که در فدراسیون فوتبال رخ داده شاکی و عصبانی است و اعلام کرده به دنبال تشکیل مجمع هستند.

امیر عابدینی

امیر عابدینی می گوید، تصمیماتی که در فدراسیون گرفته می شود، ملوک الطوایفی است!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک امتیاز از داماش کسر کرد. در این خصوص چه نظری دارید؟

به قدری از این تصمیم فدراسیون پریشان و عصبانی هستم که نمی دانم چگونه خودم را کنترل کنم! این چه تصمیمی است که فدراسیون گرفته و از داماش امتیاز کسر می کند؟! معلوم نیست در این فدراسیون چه می گذرد که هر روز تصمیمات جدیدی می گیرند و و تمامی افراد آن خواب نما شده اند. تقصیر خودمان است که به کفاشیان میدان دادیم و به خودمان دلداری می دادیم که این آقا می تواند برای فوتبال کاری انجام بدهد. تصمیماتی که گرفته می شود همه ملوک الطوایفی است و با این اتفاقات دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. خیلی صحبت ها درون دلم دارم و اگر بگویم این فوتبال را سونامی می برد!

پیرو صحبت‌های شما درخصوص فدراسیون، اردوی تیم ملی هم در پرتغال لغو شد؟!

این دیگر اوج ناتوانی فدراسیون است. دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور جدید گفته بود بازیکنان تیم ملی نگران چیزی نباشند و از فوتبال برای حضوری موفق در جام جهانی حمایت می کند. این صحبت را رئیس جمهور انجام داده اما آیا علی کفاشیان یک بار هم از رئیس جمهور یا سرپرست وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده است که از تیم ملی حمایت بشود؟! قسم می خورم که کفاشیان این کار را نکرده و هیچ نامه ای هم به مسئولان امر نزده است.

کفاشیان منتظر باشد که مجمع را تشکیل می دهیم و مطمئنا در آن مجمع خیلی اتفاقات خواهد افتاد. صدایم را به گوش اعضای مجمع می رسانم تا این فدراسیون اشباع شده تکلیفش مشخص شود

کارلوس کی‌روش هم این اتفاقات را برنتابیده است؟!

کی روش حق دارد برای تیم ملی برنامه ریزی کند و می خواهد در جام جهانی زنگ تفریح نباشیم. در اینجا باید حق را به کی روش داد که بخواهد برای تیم ملی برنامه ریزی کند و بازی های تدارکاتی را در دستور کارش قرار بدهد اما این فدراسیون نشان داده ظرفیت انجام کارهای بزرگ را ندارد.

امیر عابدینی

اما همین فدراسیون به دنبال میزبانی در جام ملت های آسیاست؟!

آقایان از پس اردوی تیم ملی بر نمی آیند، آن وقت می خواهند میزبانی جام ملت های آسیا را برعهده بگیرند! مسئولان فدراسیون با مردم رشت مشکل دارند و آنها نگذاشتند کام پیروزی برابر گسترش فولاد برای مردم ما شیرین بماند. الان بازیکنان ما در آستانه دیدار با سپاهان دوباره از نظر روحی بهم ریخته اند و نمی دانم که چکاری باید انجام بدهیم.

با این وضعیت قصد ندارید مجمع فدراسیون را تشکیل بدهید؟

کفاشیان منتظر باشد که مجمع را تشکیل می دهیم و مطمئنا در آن مجمع خیلی اتفاقات خواهد افتاد. صدایم را به گوش اعضای مجمع می رسانم تا این فدراسیون اشباع شده تکلیفش مشخص شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: برنا