تبیان، دستیار زندگی
سایت کنفدراسیون بسکتبال آسیا از حضور حامد حدادی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور حامد حدادی در باشگاه‌های آسیا بعد از 5 سال


سایت کنفدراسیون بسکتبال آسیا از حضور حامد حدادی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا خبر داد.


حامد حدادی به همراه تیم ماهان در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.

حدادی سلاح موثر داکوتا

وب سایت رسمی کنفدراسیون بسکتبال آسیا در گزارشی نوشته است : حامد حدادی زمانی که در تیم صباباتری بازی می‌کرد برای آخرین بار حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را تجربه کرد. او در آن زمان سنتری بلند قامت، جوان و قدرتمند بود که به تازگی قدم در راه حرفه‌ای شدن برمی‌داشت. او در آن سال که رقابت‌ها به میزبانی کویت برگزار می‌شد توانست به همراه تیمش قهرمان آسیا شود. بعد از نوزدهمین دوره رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حامد حدادی نخستین بسکتبالیست ایرانی بود که به لیگ بسکتبال آمریکا NBA راه پیدا کرد. حالا پس از پنج سال حامد حدادی بعد از قهرمانی در آسیا و گرفتن سومین مدال طلایش در قاره کهن آماده می‌شود که به همراه تیم بسکتبال ماهان در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های باشگاه‌های آسیا در اردن شرکت کند.

حالا پس از پنج سال حامد حدادی به یکی از بزرگترین بسکتبالیست‌های قاره تبدیل شده و در رقابت‌های قهرمانی آسیای فیلیپین ارزشمندترین بسکتبالیست شد

حالا پس از پنج سال حامد حدادی به یکی از بزرگترین بسکتبالیست‌های قاره تبدیل شده و در رقابت‌های قهرمانی آسیای فیلیپین ارزشمندترین بسکتبالیست شد. او با میانگین 18.8 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن بود و در دیدار فینال با کسب 29 امتیاز و انجام 16 ریباند نقش پررنگی در قهرمانی ایران داشت. طبق آخرین اخبار حامد حدادی در آمریکا به سر می‌برد و در حال مذاکره با تیم‌های مختلف NBA از جمله نیویورک نیکز است. مطمئنا عملکرد خوب حدادی در باشگاه‌های آسیا می‌تواند شانس‌های او در NBA را افزایش دهد."

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت کنفدراسیون بسکتبال آسیا