تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران قرعه تیمش در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی زیر 17 سال 2013 امارات را مناسب ارزیابی کرد و گفت: مهمترین دیدار ایران بازی با آرژانتین است و در صورت کسب نتیجه خوب در آن بازی می‌توان به صعود به مرحله بعد و سربلند شدن برابر هواد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بعد از قرعه‌کشی جام جهانی نوجوانان؛

دوستی‌مهر: امیدوارم سربلند شویم


سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران قرعه تیمش در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی زیر 17 سال 2013 امارات را مناسب ارزیابی کرد و گفت: مهمترین دیدار ایران بازی با آرژانتین است و در صورت کسب نتیجه خوب در آن بازی می‌توان به صعود به مرحله بعد و سربلند شدن برابر هواداران فوتبال بسیار امیدوار شد.

تیم فوتبال نوجوانان

تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی زیر 17 سال در گروه E با تیم‌های آرژانتین، کانادا و اتریش همگروه شد. شاگردان دوستی‌مهر در نخستین بازی خود در این رقابتها روز شنبه بیست و هفتم مهرماه به مصاف تیم نوجوانان آرژانتین می‌روند.

علی دوستی‌مهر ، در مورد قرعه تیم نوجوانان ایران در این مسابقات گفت: همه تیم‌هایی که مجوز حضور در جام جهانی نوجوانان را بدست آورده‌‎اند، قدرتمند هستند ولی برخی از آنها دارای نام‌های بزرگ هستند که همین مسئله رقابت با این تیم‌ها را سخت‌تر می‌کند.

وی در مورد دیدار نخست تیم فوتبال زیر 17 سال ایران برابر آرژانتین افزود: در چنین تورنمنت‌ها موفقیت در بازی نخست بسیار مهم است و اگر بتوانیم در این بازی و مقابل تیم مطرح آرژانتین نتیجه خوبی را بدست آوریم، شانسمان برای صعود به مرحله بعدی بسبیار بیشتر می‌شود. قطعا با صعود به مرحله بعد بار دیگر برابر مردم فوتبالدوست ایران سربلند خواهیم شد.

علی دوستی‌مهر ، در مورد قرعه تیم نوجوانان ایران در این مسابقات گفت: همه تیم‌هایی که مجوز حضور در جام جهانی نوجوانان را بدست آورده‌‎اند، قدرتمند هستند ولی برخی از آنها دارای نام‌های بزرگ هستند که همین مسئله رقابت با این تیم‌ها را سخت‌تر می‌کند

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران برگزاری بازی‌های ایران در شهر دبی را اتفاق خوبی برای تیمش دانست و گفت: برای حضور موفق در جام جهانی نوجوانان نیاز به برگزاری دیدارهای تدارکاتی داریم که اگر این اتفاق افتاده و در زمان باقیمانده تا آغاز این رقابتها چندین دیدار تدارکاتی مناسب برگزار کنیم، می‌توانیم از این گروه به مرحله بعدی راه یابیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر