تبیان، دستیار زندگی
به ارایه راه‌کارهایی در زمینه رفتار و حالات رفتاری افراد پرداخته تا در راستای آن قدرت جذب و تاثیرگذاری فرد را بر دیگران افزایش یابد و با استفاده از تکنیک‌های علم روان‌شناسی راه‌های عاشق کردن افراد و جذب آنان نسبت به خود آموزش داده می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رازهایی درباره جذب دیگران

رازهایی درباره جذب دیگران

آیا از بازیچه شدن و مورد سوء استفاده قرار گرفتن خسته شده اید ؟ آیا گاهی اوقات احساس می کنید کسی به حرف شما توجه نمی کند یا اینکه به اندازه کافی مورد احترام قرار نمی گیرید ؟ آیا همکاری لازم را با شما نمی کنند ؟ آیا تا به حال دوست داشته اید کنترل هر مکالمه یا موقعیتی را در دست بگیرید ،می توانید از بزرگترین اسرار علم روانشناسی برای بازکردن راه خود استفاده کنید و با استفاده از این اسرار می توانید هر فردی را به هر کاری وادار کنید که شما دوست دارید و دیگر احساس ناتوانی نکنید .

کتاب حاضر در حوزه روانشناسی، به ارایه راهکارهایی در زمینه رفتار و حالات رفتاری افراد پرداخته تا در راستای آن قدرت جذب و تاثیرگذاری فرد را بر دیگران افزایش داده و در ضمن آن رفتارهای غیر واقعی و مغرضانه دیگران نیز قابل تشخیص خواهد شد.

در این اثر سعی شده است با استفاده از تکنیک‌های علم روان‌شناسی راه‌های عاشق کردن افراد و جذب آنان نسبت به خود آموزش داده شود. در همین راستا نگارنده به خوانندگان می‌آموزد که چگونه می توان در نظر افراد دیگر جذاب به نظر برسند و بر روحیه و خلق و خوی آنان اثر بگذارند. وی از خوانندگان می‌خواهد از اشتباهات بزرگ و فاحش در زندگی اجتناب کنند، احساسات خویش را در برابر دیگران کنترل کنند، مورد سوءاستفاده آنان قرار نگیرند، از موقعیت‌های مختلف برای پیشرفت استفاده کنند، اجازه ندهند آلت دست دیگران قرار گیرند و همه افراد را وادار کنند تا در حق آنان لطفی انجام دهند تا بدین وسیله زندگی آسانی را تجربه کرده و در مشکلات زندگی پیروز باشند.

آیا تا به حال پیش آمده که از کسی درخواست کمک کنید و در نهایت تعجب با کمال میل بپذیرد ؟ یا اینکه پیش آمده که بخواهید کسی را شیفته خود کنید واو هم به شدت تحت تاثیر شما قرار بگیرد پیش خود فکر می کنید که آیا شانس دخیل بوده است خلق و خوی فرد چنان بوده است یا موقعیت خاصی باعث این رویداد شده است در حالی که در واقعیت احتمالا شما ناخود آگاه اصولی را به کار گرفته اید که حاکم بر رفتار انسانی است خبر خوش این است که شما می توانید این واکنش ها را کاملا حساب شده هر زمان و بر روی هر فردی که بخواهید دو چندان کنید .

در این اثر سعی شده است با استفاده از تکنیک‌های علم روان‌شناسی راه‌های عاشق کردن افراد و جذب آنان نسبت به خود آموزش داده شود. در همین راستا نگارنده به خوانندگان می‌آموزد که چگونه می توان در نظر افراد دیگر جذاب به نظر برسند و بر روحیه و خلق و خوی آنان اثر بگذارند. وی از خوانندگان می‌خواهد از اشتباهات بزرگ و فاحش در زندگی اجتناب کنند، احساسات خویش را در برابر دیگران کنترل کنند، مورد سوءاستفاده آنان قرار نگیرند، از موقعیت‌های مختلف برای پیشرفت استفاده کنند، اجازه ندهند آلت دست دیگران قرار گیرند و همه افراد را وادار کنند تا در حق آنان لطفی انجام دهند تا بدین وسیله زندگی آسانی را تجربه کرده و در مشکلات زندگی پیروز باشند.

نویسنده پنج قانون کلی را در این زمینه طراحی کرده  و سپس راهکارهایی را در مورد جزییات مربوط به هرکدام تشریح نموده است.این قوانین عبارتند از: عاشق نمودن افراد، مورد استفاده دیگران قرار نگرفتن، کنترل موقعیت‌ها و افراد گوناگون در راستای کسب نتیجه دلخواه، پیروزی بر افراد در شرایط گوناگون و آسان انگاشتن زندگی.

به جهت آسان شدن یادگیری کاربرد این اسرار روانشناسی ، کتاب به چهل فصل کوتاه تقسیم شده است که هر فصل به موقعیت های مختلفی در زندگی واقعی می پردازد .

توضیح مختصر قوانین ذکر شده در کتاب حاضر که در ٥ بخش مجزا عنوان شده است  به قرار زیر می باشد:

بخش اول : عاشق نمودن افراد،هر کسی را نسبت به خود علاقمند یا عاشق خود کنید .کاری کنید همگان فکر کنند شما بی نظیر هستیداگر می خواهید در زندگی خود موفق باشید اغلب نیامند همکاری دیگران می باشید .

برای جلب همکاری دیگران  آنها را وادار کنید شما را دوست بدارند چه هدف پیدا کردن یک دوست جدید یا پیدا کردن یک حامی باشد این راهکارهای روانشناسی گام به گام به شما نشان خواهند داد که چگونه کاری کنید دیگران فکر کنند فردی استثنایی هستبد به علاوه یاد می گیرید که چگونه در موقعیت های رمانتیک دیگران را ترغیب کنید شما را فرد بسیار جذابی یابند وقتی رابطه را آغاز کردید می توانید از بزرگترین رمز و رموزی استفاده کنید که باعث می شود همیشه از دیگران پیشی بگیرید.

بخش دوم :مورد استفاده دیگران قرار نگرفتن، دیگر هرگز نه فریب بخورید نه دروغ بشنوید نه بازیچه شوید نه مورد استفاده و نه مورد سوء استفاده قراربگیرید.

اگر دوست دارید زندگی تان را طبق میل خود پیش ببرید بدون شک می بایست از بازیچه شدن و گول خوردن از مردمی که ذاتا به منافع شما توجهی ندارند بپرهیزید باید بتوانید دست همه را بخوانید و به راحتی تشخیص دهید چه کسی با شما و چه کسی علیه شماست در این بخش روش هایی را می آموزید که تقریبا بی درنگ تشخیص می دهید آیا شخصی قصد سوء استفاد کردن را دارد یا خیر چه موضوع شخصی باشد و چه حرفه ایی دیگر مجبور نخواهید بود آن احساس ضعفی را تجربه کنید که هنگام اعتماد به افراد ناشایست احساس می کنید .

بخش سوم : کنترل موقعیت‌ها و افراد گوناگون در راستای کسب نتیجه دلخواه، هر موقعیتی را کنترل و هر کسی را به هر کاری ترغیب کنید حال برای اینکه راه خود را واقعا پیش ببرید نیاز خواهید داشت موقعیت های خاصی را تحت کنترل خویش بگیرید در این فصل شما یاد می گیرید چگونه خیلی راحت به گونه ای دیگران را تحت تاثیر قرار دهید که با شما هم عقیده شوند . هر کسی را ترغیب کنید شما را درک کند با شما موافق باشد و سپس هر آنچه می خواهید را انجام دهد رموزی را یاد می گیرید که به شما کمک می کند یک فرد یا حتی گروهی را وادار کنید به شما اعتماد داشته باشند و پیرو شما شوند چه موضوع تغییر عقیده یک فرد باشد و چه هدایت یک گروه با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنیک های هدایت کننده طبیعت بشر افراد را با خود همسو کنید.

بخش چهارم : پیروزی بر افراد در شرایط گوناگون، چگونه در هر رقابتی پیروز شوید بر هر کسی در زمینه های کاری قرارهای آشنایی یا حتی در زمین بازی غلبه کنید .

در این بخش مهمترین اصول روانشناسی برای پیروز شدن در هر رقابتی را می آموزید . رقابت می تواند یک مسابقه تنیس یک ارتقا شغلی یا حتی یک  قرارکاری و یاقرار آشنایی باشد . وقتی فرد مقابل او شما باشید شما خواهید برد در این بخش یاد می گیرید که چگونه ذهن خود را به قوی ترین اسلحه خود تبدیل کنید و به یک جنگجوی برتر ذهنی تبدیل شوید .

بخش پنجم : آسان انگاشتن زندگی، زندگی را آسان کنید . بیاموزید که چگونه ناراحت کننده ترین ، ناامید کننده ترین و مشکلترین موقعیت های زندگی را بپذیرید و همیشه فرد برتر باشید.

مشخصات کتاب

نویسنده : دیوید جی لیمبرمن

مترجم:فاطمه ساری زاد

ناشر :ملینا

تنظیم و فرآوری : م.تجریشی