تبیان، دستیار زندگی
گزارش اجرای سری دوم طرح احسان کاربران تبیان(اطعام ایتام و نیازمندان) در شب میلاد رسول الله صلى الله علیه وسلم و امام صادق علیه السلام با همکاری موسسه خیریه امام علی علیه السلام در استان خراسان جنوبی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفره احسان کاربران تبیان در شب میلاد پیامبر(ص)

اجرای سری دوم طرح احسان (اطعام ایتام و نیازمندان)


سری دوم طرح احسان کاربران تبیان(اطعام ایتام و نیازمندان) در شب میلاد رسول الله صلى الله علیه وسلم و امام صادق علیه السلام با همکاری موسسه خیریه امام علی علیه السلام در استان خراسان جنوبی اجرا شد. 


طرح احسان کاربران

در شب میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم و ششمین نور ولایت امام جعفر صادق علیه السلام، دومین سری طرح احسان کاربران تبیان به همت موسسه خیریه امام علی(علیه السلام) در بیرجند خراسان جنوبی برگزار شد.

موسسه خیریه امام علی (علیه السلام) 200 دانش آموز نیازمند را تحت پوشش دارد. این موسسه بیش از 14 سال است به طور مستمر در یکی از محروم ترین نقاط کشور بدون وابستگی به هیچ گونه نهاد و موسسه دولتی، با همت والای هموطنان خیّرمان اداره می شود.

استان خراسان جنوبی یکی از محروم ترین استان های کشورمان است.

ضمن تشکر از جناب آقای ایمانی مدیر موسسه خیریه امام علی (علیه السلام) برای همکاری با تبیان جهت برگزاری این مرحله از طرح احسان ان شاء الله با همکاری شما کاربران عزیز تبیان بتوانیم در استان های دیگر کشور هم اجرا کننده این طرح باشیم.

  • موسسه امام علیاجرای دومین سری طرح احسان (اطعام ایتام و نیازمندان)
  • موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان اجرای طرح احسان (اطعام ایتام و نیازمندان) را از شهریور ماه سال 92 آغاز نموده است. در این طرح در هر ماه یک شب، قلک احسان کاربران تبیان باز شده و با پس اندازهای پر اجرشان سفره ای برای ایتام و نیازمندان گشوده می شود.

    اولین مرحله از طرح احسان کاربران تبیان(اطعام ایتام و نیازمندان)  در شب عید غدیر در 4 حسینیه برگزار شده بود.

    1- حسینیه سیدالشهدا در کنارگرد حسن آباد

    2- حسینیه صادق آل محمد در شهریار

    3- حسینیه امام حسن عسگری در پاکدشت

    4- حسینیه اباصالح المهدی شهرری

    شما هم می توانید با مشارکت در این طرح یکی از میزبانان این سفره شوید:

    etaam.tebyan.net

    بخش اجتماعی تبیان


    طرح احسان کاربران تبیان(اطعام ایتام و نیازمندان)

    سفره احسان کاربران تبیان در شب عید غدیر

    افطاری بزرگ کاربران تبیان