تبیان، دستیار زندگی
از ۳ مرداد نتوانسته‌ایم ویدئوهای جدید را بر روی صفحه رسمی پرس تی‌وی در یوتیوب بارگذاری کنیم. یوتیوب و شرکت گوگل [به عنوان شرکت مادر یوتیوب] از اظهارنظر و توصیح درباره این اقدام خودداری کرده‌اند.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یوتویوب صفحه پرس تی وی را قفل زد!


از 3 مرداد نتوانسته‌ایم ویدئوهای جدید را بر روی صفحه رسمی پرس تی‌وی در یوتیوب بارگذاری کنیم. یوتیوب و شرکت گوگل [به عنوان شرکت مادر یوتیوب] از اظهارنظر و توصیح درباره این اقدام خودداری کرده‌اند.»

یوتیوپ

در پی دستور گروه اسرائیلی- امریکایی «اتحادیه ضد افترا» برای جلوگیری از پخش زنده اینترنتی برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی، سایت یوتیوب بدون هیچ توضیحی صفحه رسمی این شبکه را غیرفعال کرده است.

حمید رضا عمادی، مدیر اتاق خبر شبکه پرس تی‌وی در واکنش به این اقدام گفت: «از 3 مرداد نتوانسته‌ایم ویدئوهای جدید را بر روی صفحه رسمی پرس تی‌وی در یوتیوب بارگذاری کنیم. یوتیوب و شرکت گوگل [به عنوان شرکت مادر یوتیوب] از اظهارنظر و توصیح درباره این اقدام خودداری کرده‌اند.»

وی افزود که این تصمیم یوتیوب «در واقع پاسخی به دستور اتحادیه ضد افترا برای جلوگیری از افشای جنایات اسرائیل توسط ما» است.

«اتحادیه ضد افترا» با انتشار مقاله‌ای در وب‌سایت رسمی خود، شبکه پرس تی‌وی را به دور زدن تحریم‌های ماهواره‌ای غرب از راه پخش زنده برنامه‌های خود از یوتیوب و دیگر صفحه‌های اینترنتی و تلفن همراه متهم کرده است.

در این مقاله ادعا شده است که «اتحادیه ضد افترا با توجه به نگرانی‌های خود درباره شبکه پرس تی‌وی، با یوتیوب تماس گرفته است.» همچنین، اتحادیه ضد افترا در اظهارات خود مدعی شد که پخش برنامه‌های پرس تی‌وی «از یوتیوب در حالی انجام می‌شود که امریکا، اتحادیه اروپا و دیگر کشورها و نهادها در جامعه بین‌المللی در پی منزوی کردن ایران هستند.»

این در حالی است که از ژانویه سال 2012 شبکه پرس تی‌وی به عنوان شبکه‌ای متفاوت با شبکه‌های ماهواره‌ای اتحادیه اروپا، تحت فشارهای فزاینده دولت‌ها و شرکت‌های ماهواره‌ای اروپایی قرار دارد.

این در حالی است که از ژانویه سال 2012 شبکه پرس تی‌وی به عنوان شبکه‌ای متفاوت با شبکه‌های ماهواره‌ای اتحادیه اروپا، تحت فشارهای فزاینده دولت‌ها و شرکت‌های ماهواره‌ای اروپایی قرار دارد

«کمیته امریکایی یهودی» در بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرد از تلاش‌های اسپانیا برای جلوگیری از پخش ماهواره‌ای برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی قدردانی کرد و گفت مادرید پس از ماه‌ها مذاکراات با این لابی هوادار اسرائیل، پخش ماهواره‌ای برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی را متوقف کرده است.

عمادی افزود: «در سال‌های اخیر، شبکه‌ای تاسیس شده است که نه تنها سلطه طولانی مدت رسانه‌ای صهیونیست‌ها را به چالش می‌کشد، بلکه سکوت غرب در برابر جنایات صهیونیست‌ها علیه بشریت را نیز به زیر سوال می‌برد. این شبکه تلویزیونی، پرس تی‌‌وی است و آن‌ها مصمم هستند این شبکه را ساکت کنند.»

بخش ارتباطات تبیان


منبع: همشهری آنلاین