تبیان، دستیار زندگی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه گفت:105 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان سر خه ای موفق شدند در مسابقات علمی ، آموزشی ، فرهنگی و كارگاهی رتبه های برتر كشوری و استانی را از آن خود كنند .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

105 فرهنگی و دانش آموز سر خه ای استان سمنان خوش درخشیدند

105 فرهنگی و دانش آموز سر خه ای استان سمنان خوش درخشیدند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه گفت:105 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان سر خه ای موفق شدند در مسابقات علمی ، آموزشی ، فرهنگی و كارگاهی رتبه های برتر كشوری و استانی را از آن خود كنند .


ابوالقاسم بختیاری با اعلام این خبر، تصریح كرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با تغییر روشها و شیوه های نوین در جهت افزایش كارایی و بهبود كیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی و با برنامه ریزی مناسب و هدفمند تعداد 105 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان سرخه موفق به كسب رتبه های برتر كشوری و استانی در مسابقات علمی، آموزشی، فرهنگی در رشته های انفرادی و گروهی شدند.

وی با  تقدیر از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت این شهرستان گفت: كسب این افتخارات بزرگ مرهون تلاش همه مربیان، همكاران، دانش آموزان و خانواده آنان است.

كسب این افتخارات بزرگ مرهون تلاش همه مربیان، همكاران، دانش آموزان و خانواده آنان است.

بختیاری كسب این تعداد رتبه در سطح كشوری و استانی را در آموزش و پرورش سرخه بی سابقه دانست و اضافه كرد: این در حالی است كه هنوز رتبه های بعضی از مسابقات و جشنواره ها هنوز اعلام نشده است.

گفتنی است، كسب رتبه های كشوری و استانی توسط فرهنگیان و دانش آموزان سرخه نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش داشته است.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان