تبیان، دستیار زندگی
ستان »  « امپراطور تنها ، با سرطان دست به گریبان است » " عبدالوهاب شاه خوره " قهرمان پیشكسوت دوومیدانی كشور به دلیل بیماری سرطان 20 روز است كه در بیمارستان پارس تهران بستری است . وی پیش از این به مدت دو هفته در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

« قهرمان پیشكسوت دو و میدانی كشور ، در بیمارستان »

« امپراطور تنها ، با سرطان دست به گریبان است »

" عبدالوهاب شاه خوره " قهرمان پیشكسوت دوومیدانی كشور به دلیل بیماری سرطان 20 روز است كه در بیمارستان پارس تهران بستری است .

وی پیش از این به مدت دو هفته در بیمارستان بقیةالله  به سر می برد .

" شاه خوره" درجریان عیادت خبرنگاران گروه ورزشی ایسنا با وی گفت : چند روزی كه در منزل بودم ، مسوولین فدراسیون دو و میدانی به عیادت بنده آمدند و گفتند كه هر كمكی كه بخواهی دریغ نمی كنیم . این حرف را زدند و رفتند و ما دیگر آنها را ندیدیم !.

این ورزشكار ملقب به "امپراطور " در اوج فعالیت های ورزشی خود ، گفت : من 27 سال ستاره ی ایران در دوی سرعت بودم ، اما هیچ كس از مسؤولان فدراسیون در مدتی كه در بیمارستان بودم به عیادت من نیامدند .

" شاه خوره " اظهار داشت : آقایان با پولی كه از ورزشكاران به دست می آورند به خارج می روند و تفریح می كنند . به آنان گفتم باز نشسته ام ، كمكم كنید ، چَشم گفتند ، رفتند و دیگرخبری نشد !.

همسر این ورزشكار پیشكسوت نیز به خبرنگار ایسنا  گفت : شاه خوره آدم مغروری است . پرونده هایش را نگاه كنید پیش از انقلاب هیچ چیزی از حكومت قبول نكرد و پس از انقلاب نیز همینطور و امروز بیشترین نگرانی او بی كاری پسر بزرگش است !

وی افزود : به دلیل بالا بودن مخارج بیمارستان ، به سختی قادر به تأمین احتیاجات دارویی ایشان هستیم و هیچ كمكی هم به ما نشده است .