تبیان، دستیار زندگی
یک کاربر حرفه ای بازی های رایانه ای از نخستین ساعت بازگشایی نمایشگاه از روز نخست تا امروز (روز چهارم) و تا لحظه مخابره این خبر در بخش بازی ها و سرگرمی ها مشغول بازی فوتبال است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رکورد ساعت بازی در نمایشگاه بازی های رایانه ای شکسته شد

نمایشگاه بازی های رایانه ای

یک کاربر حرفه ای بازی های رایانه ای از نخستین ساعت بازگشایی نمایشگاه از روز نخست تا امروز (روز چهارم) و تا لحظه مخابره این خبر در بخش بازی ها و سرگرمی ها مشغول بازی فوتبال است.

به گزارش روابط عمومی، مسئول یکی از غرفه ای بازی آنلاین بخش مسابقات و سرگرمی، چهره متفاوتی از یک کاربر بازی های رایانه ای را در بین مشتاقان این امر معرفی کرد.

«محمدرضا صابری فومنی» یکی از «عشقِ بازی های رایانه ای» است که از نخستین روز بازگشایی سومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای به محل برگزاری این رویداد در مصلای تهران آمده و از نخستین ساعت بازگشایی این رویداد از روز نخست تا لحظات پایانی هر روز در بخش بازی ها و سرگرمی ها حضور یافته و بدون استراحت و البته بی هیچ رقیبی به بازی فوتبال می پردازد.

وی که تنها 17 سال سن دارد از علاقه شدید خود به بازی های رایانه ای خبر داد و گفت: دانش آموز سال سوم هنرستان در رشته فنی هستم اما علاقه ام به بازی های رایانه ای باعث شده تا از هر فرصتی برای قرار گرفتن پشت کنسول های بازی و رایانه استفاده کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ایام برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای بهترین فرصت است تا در چنین مکانی حاضر شوم و با جمعی از بهترین بازیکن های بازی های رایانه ای به رقابت بپردازم که البته تا امروز که روز چهارم است هنوز رقیبی پیدا نشده که بتواند من را شکست دهد.

وی درباره هدف خود در آینده می گوید: علاقه شدیدی به رشته برق قدرت که در حال حاضر در هنرستان مشغول تحصیل آن هستم دارم اما تلاش می کنم تا با تمرین و پشتکار خود را به عضویت تیم ملی ایران در بخش بازی های رایانه ای درآورم.

** مسابقه زوج های بازیکن به نفع زوج شیرازی به پایان رسید

در بخش مسابقات و سرگرمی سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای و در قسمت بازی های گروهی چند زوج که از کاربران بازی های رایانه ای هستند یک بازی دوستانه و رقابتی را در فضایی شاد و مفرح با یکدیگر رقم زدند.

در این مسابقه گروهی فوتبال، پنج زوج که سه زوج از تهران و یکی از شیراز و دیگری از قزوین بودند با بیان آنکه در خلال برگزاری این رخداد و در فضای مصلا با یکدیگر آشنا شده اند گفتند: قرار گذاشتیم تا به اتفاق همسرانمان با دوستانی که در محیط نمایشگاه آشنا شدیم یک رقابت دوستانه در قالب مسابقه فوتبال رایانه ای برگزار کنیم.

در نهایت آقا و خانم مرتضوی، زوج شیرازی با تیم «رئال مادرید» در فینال با شکست زوج خانم و آقای حیدری از تهران با تیم «بارسلونا» قهرمان این رقابت دوستانه شدند.

این زوج شیرازی برگزاری نمایشگاه را علاوه بر تمام محسنات و مزیت هایش، عاملی برای ایجاد دوستی ها میان خانواده های علاقه مند به بازی های رایانه ای دانستند.

** پسری که راهنمای پدری نابینایش شد

یکی از دیگر از تصاویر به یادماندنی و ثبت شدنی در خلال روزهای برگزاری سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای در روزجمعه (روز چهارم) این رخداد رقم خورد که طی آن پدری نابینا فرزند خود را به نمایشگاه بازی های رایانه ای آورده بود و در راهروها و غرفه های شلوغ این نمایشگاه با راهنمایی فرزندش به رفت و آمد مشغول بودند.

جالب آنکه در این میان مخاطبان و حاضران در این رخداد با دیدن این تصویر دلچسب سعی می کنند در حد توان خود راه را برای این پدر و فرزند باز کنند تا آمد و شد این دو با راحتی بیشتری صورت گیرد.

سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تا 26 مرداد ماه در مصلای امام خمینی(ره) بر پا است.

تنظیم: هومن بهلولی