تبیان، دستیار زندگی
دبیرخانه سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران اعلام کرد که بازی‌نامه و کارکترهای (شخصیت‌ها) بازی‌های رایانه‌ای که با موضوع آزاد به این رویداد فرهنگی ارایه شود، داوری و آثار برتر در این بخش معرفی خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارکترها و بازی‌نامه بازی‌های رایانه‌ای با موضوع آزاد در جشنواره گیم تهران داوری می‌شود

بازی کوهنورد

دبیرخانه سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران اعلام کرد که بازی‌نامه و کارکترهای (شخصیت‌ها) بازی‌های رایانه‌ای که با موضوع آزاد به این رویداد فرهنگی ارایه شود، داوری و آثار برتر در این بخش معرفی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، جشنواره بازی های رایانه ای در بخشی با عنوان نگاه ویژه، میزبان بازی نامه و"کاراکترهای خلق شده" علاقه مندان است.

بر اساس اعلام دبیرخانه سومین جشنواره بازی های رایانه ای ، پیشتر مقرر بود در این بخش کاراکترهای ارایه شده صرفا با محورهای دفاع مقدس، رزمندگان و سلحشوران ایران اسلامی، خانه و خانواده ایرانی با در نظر گرفتن تاریخ، ادب و معماری ایرانی، پهلوانان ایران، دنیای کودکانه و دنیای آینده تایید و داوری شود اما با توجه به استقبال مخاطبان، جشنواره سوم گیم تهران پذیرای کاراکترهای ارایه شده در مضامین مختلف در بخشی با عنوان "کاراکترهای آزاد" خواهد بود.

علاقه مندان می توانند کاراکترهای گیم وبازی نامه های تولید شده را با مضامین مختلف به این بخش ارایه کنند.

برگزیدگان بخش کاراکتر آزاد وبازی نامه آزاد در مراسم اختتامیه سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران معرفی خواهند شد.

علاقه مندان می توانند آثارشان را برای شرکت در بخش یادشده تا پایان وقت اداری هفتم مردادماه به دبیرخانه جشنواره بازیهای رایانه ای ارسال کنند.

همچنین بازیسازانی که بازی آنان هنوز برای ارایه به دبیرخانه سومین جشنواره بازیهای رایانه ای آماده نشده می توانند برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده و پیش از آغاز داوری ها، نسخه نهایی آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

پیشتر31 تیرماه به عنوان آخرین مهلت ارسال اثر به سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران اعلام شد که این مهلت تا هفتم مردادماه تمدید شد.

این رویداد فرهنگی در دو بخش اصلی و نگاه ویژه برگزار خواهد شد.

همچنین در این دوره، بازی های بخش مستقل در بخش های مختلف بصورت جداگانه و در ارزیابی نسبت به یکدیگر جدا از بازی های حمایت شده داوری می شود.

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران از 22 تا 26 مرداد ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

تنظیم: هومن بهلولی