تبیان، دستیار زندگی
معرفی فیلم هایی که امروز و فردا روی آنتن می روند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلم‌های آخر هفته تلویزیون


معرفی فیلم هایی که امروز و فردا روی آنتن می روند.

فیلم

شبکه یک

فیلم سینمایی « مرد قد بلند » به کارگردانی پاسکال لاگر، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود .

در خلاصه داستان فیلم آمده : در شهری کوچک، حوالی مرز آمریکا و کانادا بچه های خردسال یکی پس از دیگری ربوده می شوند. پلیس قادر به دستگیری مجرم نیست، اما بر اساس شواهد و مدارک می فهمد که دزد بچه ها، مردی قد بلند است. با ربوده شدن پسر بچه ایی به نام دیوید ماجرا وارد مرحله تازه ایی می شود.

زیرا اهالی شهر متوجه می شوند که پرستار شهر به نام جولیا که عشق فراوانی به بچه ها دارد برای مصون نگه داشتن آنها از شر مرد قد بلند بچه ها را ربوده و ...

فیلم سینمایی « پای پیاده » به کارگردانی فریدون حسن پور  و تهیه کنندگی علی لدنی، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه یك سیما پخش خواهد شد .

داستان فیلم با بازی محمدرضا فروتن ، رضا ناجی و فاطمه صادقی درباره خانواده ای روستایی است که آرزو دارند هر چه زودتر برای پسر خود جعفر که سن و سالی از او گذشته همسری اختیار کنند. اما این اتفاق به راحتی رخ نمی دهد چون عشق در این خانواده مقدس است و جعفر تا عاشق نشود زن نمی گیرد تا اینکه زنی غریبه وارد روستا می شود و ...

فیلم سینمایی « نفوذی » به کارگردانی احمد كاوری و مهدی فیوضی و تهیه کنندگی جمال شورجه و حسن علیمردانی ، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می شود .امیر جعفری، نسرین مقانلو، قاسم زارع ، سیاوش خیرابی و جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی « نفوذی » محصول سال 1387 سینمای ایران بازی کرده اند

شبکه دو

فیلم سینمایی « بازمانده » به کارگردانی زنده یاد سیف اله داد ، ساعت 1 بامداد روز پنجشنبه 24 مرداد ماه از شبکه دو سیما پخش می شود .در این فیلم خواهید دید: سال 1948، فلسطین، شهر تحت اشغال حیفا. دكتر سعید به همراه همسرش لطیفه و نوزادشان فرهان در این شهر زندگی می كنند. دكتر سعید، شمعون ـ همسایه و همبازی یهودی دوران كودكی خود ـ را حین بمب گذاری در یك قطار می بیند. اما مطلع كردن پلیس، آغاز دردسرهای او و خانواده اش است. شمعون با تهدید از او می خواهد شهر را ترك كند اما ...

سلما مصری، بسام كوسا، جمال سلیمان، جیانا عید، صباح بركات و علاء كوكش در فیلم سینمایی « بازمانده » بازی کرده اند. انیمیشن « عروسک چوبی 2» به کارگردانی مارتین لوند و کوا ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت  8 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود .

فیلم سینمایی « جومانجی » به کارگردانی جو جانستون ، پنجشنبه  24 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

داستان از جایی آغاز می‌شود که پسر جوانی به نام آلن پریش یک جعبه بازی پیدا می‌کند و با کمک دختر همسایه (سارا ویتل) بازی را آغاز می‌کند ، ولی پس از آغاز بازی آلن به طرز عجیبی غیب می‌شود و سارا فرار می‌کند. 26 سال از آن زمان می گذرد تا خانواده شپرد به آن خانه نقل مکان می کنند و با پیدا کردن جومانجی بازی را از سر می گیرند. این موضوع باعث ملحق شدن آلن پریش به آنها می‌شود اما آنها برای ادامه بازی به یک همبازی دیگر نیاز دارند و ...

فیلم

« کلاه قرمزی و بچه ننه » به کارگردانی ایرج طهماسب  پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می شود.حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی، پوپک مظفری، پویان طباطبایی، محمد بحرانی و... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

انیمیشن « لاکپشت های نینجا » به کارگردانی کوین مونره ، جمعه 25 مرداد ماه ساعت  8 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود .

فیلم سینمایی « نفوذی » به کارگردانی احمد كاوری و مهدی فیوضی و تهیه کنندگی جمال شورجه و حسن علیمردانی ، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می شود .

امیر جعفری، نسرین مقانلو، قاسم زارع ، سیاوش خیرابی و جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی « نفوذی » محصول سال 1387 سینمای ایران بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « بوی پیراهن یوسف » به کارگردانی ابراهیم حاتمی كیا و تهیه کنندگی مجید مدرسی، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 23:00  از شبکه دو سیما پخش می شود .نیکی کریمی، علی نصیریان و جعفر دهقان در فیلم سینمایی « بوی پیراهن یوسف » محصول سال 1374   بازی کرده اند .

فیلم

شبکه سه

فیلم سینمایی « چک » به کارگردانی و تهیه کنندگی کاظم راست گفتار، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می شود .فرهاد آئیش، همایون ارشادی و مژگان بیات در فیلم ‌سینمایی « چک » محصول سال  1390 به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی « جنجال بزرگ» به کارگردانی سیاوش شاکری ، پنجشنبه 24  مرداد ماه ساعت 16:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .اکبر عبدی، رضا کرم رضایی و علی ثابت در این فیلم  بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « من روبات هستم » به کارگردانی الکس پرویاس،پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .در این فیلم با بازی ویل اسمیت و بریجت مویناهان خواهید دید: در سال 2035 زمانی است که همه کارها به دست روبات‌ها انجام می شود. آنها برنامه ریزی شده اند تا تمام کارهای انسان‌ها را انجام دهند. کاراگاه دل اسپونر فراخوانده می شود تا در مورد دانشمندی که در پس این قضایا قرار دارد ، تحقیق کند. او به دکتر آلفرد لارنینگ مشکوک می شود و ...

فیلم تلویزیونی « زیگ زاگ » به کارگردانی مجید توکلی ، جمعه 25  مرداد ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما پخش می شود .

امیرحسین رستمی و شهره لرستانی از بازیگران این فیلم هستند.

« سقوط مرگبار » به کارگردانی استفان روزوینسکی و با بازی اریک بانا و اولیویا ویلد ، جمعه 25     مرداد ماه ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش می شود .

شبکه چهار

« زندگی شگفت انگیزه » به کارگردانی فرانک کاپرای، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 11 در قالب جشنواره فیلم های تابستانی شبکه چهار سیما برای علاقه مندان می شود.

جیمز استوارت و دونا رید در فیلم سینمایی « زندگی شگفت انگیزه » محصول سال 1946 آمریکا  به ایفای نقش پرداختند.

« جو » به کارگردانی جین گیرالت ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

کلاد گنساک و برنارد بلیر از دیگر بازیگران این فیلم محصول سال 1971 فرانسه می باشند که جین گیرالت آن را در ژانر حادثه ای و درام کارگردانی کرده است.

« خارج از دید » به کارگردانی استیون سودربرگ جمعه 25 مرداد ماه ساعت 11 از شبکه چهار سیما پخش می شود.جرج کلونی ، جنیفر لوپز و لوییس گوزمن در فیلم سینمایی « خارج از دید » محصول سال 1998 آمریکا ایفای نقش کرده اند .

« جاگرنات » به کارگردانی ریچارد لستر، جمعه 25 مرداد ماه ساعت20:30 در قالب برنامه «سینما4 » از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت .ریچارد هریس، عمر شریف، دیوید همینگز و آنتونی هاپکینز در این فیلم بازی کرده اند.

شبکه تهران

« افسانه قعر آب » به کارگردانی جی راسل ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 13:30در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می شود.فیلم محصول سال 2007 انگلیس و آمریکا است .

صبح روز جمعه 25 مرداد ماه ساعت 9:15 فیلم سینمایی « تارزن و تارزان » به کارگردانی علی عبدالعلی زاده از شبکه تهران پخش می شود .در خلاصه داستان فیلم آمده : سهند آذرنیا پیرمردی است که کارخانه اسباب بازی دارد ، او بسیار علاقه مند به ساخت عروسک‌هایی است که ریشه در قصه های ایرانی دارند، اما مدیر فروش کارخانه که پسر خواهر زن پیر مرد (سلم قلی ) نیز هست سخت علاقمند به تولید اسباب بازی غربی است ، به  همین دلیل سعی می کند با طرح نقشه دزدیدن صاحب کارخانه به اهداف خود برسد.

فیلم سینمایی « ده و نیم ( قسمت اول )» به کارگردانی جان لافیا و با بازی کیم دلانی ، فرد وارد و ایوان سرگئی، جمعه 25 مرداد ماه ساعت  13:30 از شبکه تهران پخش می شود .قسمت دوم فیلم سینمایی « ده و نیم » شنبه 26 مرداد ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران روی آنتن خواهد رفت.

فیلم

شبکه شما

« تب پنهان » به کارگردانی و تهیه کنندگی غلامرضا سیامی زاده ، پنجشنبه 24 مرداد ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود .

بهزاد خداویسی ، شیوا بلوریان و رضا خداد بیگی در فیلم تلویزیونی « تب پنهان » از تولیدات صداوسیمای مرکز  سیستان و بلوچستان بازی کرده اند .

« معمای عدالت » به کارگردانی و تهیه کنندگی رسول صانعی ، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.محمد نعمت در این فیلم محصول سال1391صدا و سیمای مرکز همدان به عنوان بازیگر اصلی به ایفای نقش پرداخته است.

شبکه آموزش

« عمری مثل گل » به کارگردانی محمد علی اسحاقی ، جمعه 25 مرداد ماه ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می شود .عباس محبوب ، زهره صفوی ، صفر کشکولی ، مهدی صباغی و سیامک اشعریون در این فیلم تلویزیونی بازی کرده اند .

شبکه پویا

انیمیشن « گوی بخار » به کارگردانی کات سوهیر و اوتوما پنجشنبه24 مرداد ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود  .

داستان این انیمیشن درباره دو کارخانه تولید سلاح‌های جنگی است که در تلاش برای به دست آوردن گوی بخار هستند تا بر یکدیگر غلبه کنند. سازندگان گوی بخار پدر و پدربزرگ پسر نوجوانی به نام ری هستند .

انیمیشن « زورو » محصول ژاپن جمعه 25 مرداد ماه ساعت 21 از شبکه پویا روی آنتن می رود.زورو یک جوان آرام و معمولی مثل بقیه مردم بود که هیچکس فکر نمی کرد او ناجی مردم باشد. همین ویژگی‌ها بود که کارتون زورو را دیدنی می کرد . مبارزه زورو با چند نفر به صورت همزمان و در نهایت پیروز شدنش داستان های جذابی را برای بیننده به نمایش در می آورد.

شـبـکـه نمـایـش

فیلم سینمایی و تلویزیونی « غبار عشق » ، « داستان بی انتها »، « سینما سینماست » ، « سه دونگ سه دونگ» ، « مترجم » و « نبرد آتشین » پنج شنبه 24 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی و تلویزیونی« مرثیه ای برای مرتضی » ، « سربازان کوچک »، « پرتقال و آفتاب » ، « رستوران سیار »، « آرچر » و « شجاعان » جمعه 25 مرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع: روابط عمومی سیما