تبیان، دستیار زندگی
باشگاه هامبورگ آلمان در جدیدترین نامه خود به باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای حضور در ایران از چهارم تا چهاردهم ژانویه اعلام کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هامبورگ با کاروان 45 نفره به تهران می‌آید


باشگاه هامبورگ آلمان در جدیدترین نامه خود به باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای حضور در ایران از چهارم تا چهاردهم ژانویه اعلام کرد.
پس از مذاکرات انجام شده و اعلام آمادگی باشگاه هامبورگ برای حضور در ایران برای برگزاری مراسم خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا و برخی از بزرگان پرسپولیس مسئولان روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با درخواست هامبورگی‌ها برنامه‌ کامل و برآورد هزینه‌ها را برای آلمانی‌ها ارسال کرد.

هامبورگ

از همین رو باشگاه هامبورگ اعلام کرده که یک شب قصد دارد در هتلی 5 ستاره در ایران باشد و ورود و خروجش از ایران از طریق امارات خواهد بود. آنها همچنین برآورد هزینه‌ای را بابت رفت و برگشت خود و استقرار در هتل از پرسپولیسی‌ها خواسته‌اند که آنها نیز این موضوع را به آلمانی‌ها اعلام کرده‌اند. بالاخره پس از حرف و حدیث‌های فراوان و گرفتن اطلاعات کامل از ایران، باشگاه هامبورگ در جدیدترین نامه خود اعلام کرد که از تاریخ 4 تا 14 ژانویه آمادگی حضور در ایران با 45 نفر برای دیدار با پرسپولیس را دارد.

قرار است این پیشنهاد آلمانی‌ها با علی دایی و محمد رویانیان مطرح و تاریخ موردنظر به آلمانی‌ها اعلام شود. گفتنی است در این نامه آلمانی‌ها تمایل بیشتری نسبت به گذشته برای حضور در ایران و بازی با پرسپولیس دارند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس