تبیان، دستیار زندگی
كفاشیان : توافق شده اما هنوز نیامده است درودگر : حضورش رسماً اعلام می شود چلنگر : هنوز وارد ایران نشده است برانكو ایوانكویچ ، روز پنجشنبه ضمن حضور در ا یران با دكتر دادكان ، رییس فدراسیون فوتبال مذاكره كرد . در پی اعلام این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانكو ایووانكویچ در ایران ؟!!

كفاشیان : توافق شده اما هنوز نیامده است

درودگر : حضورش رسماً اعلام می شود

چلنگر : هنوز وارد ایران نشده است

برانكو ایوانكویچ ، روز پنجشنبه ضمن حضور در ا یران با دكتر دادكان ، رییس فدراسیون فوتبال مذاكره كرد .

در پی اعلام این خبر از سوی یكی از رسانه ها ، كه در نوع خود بسیار تعجب برانگیز بود ، خبرنگار فوتبال خبرگزاری دانشجویان ایران (  ایسنا )  ، طی تماسی با حسین فركی ، مربی تیم ملی فوتبال ، صادق درودگر ، مشاور رییس فدراسیون فوتبال و رضا چلنگر ، صحت یا سقم این خبر را جویا شد .

چلنگر در گفت وگو با ایسنا ، تصریح كرد : چهارشنبه شب طی تماسی با  كرواسی ، صحبت های زیادی با برانكو انجام دادم و برانكو نیز صراحتاً اظهار داشت كه هنوز قراردادی مبنی بر همكاری با فدراسیون فوتبال ایران امضا نكرده است .

وی ادامه داد : در واقع متن قرار داد تنظیمی از سوی فدراسیون فوتبال در اختیار برانكو قرا دارد و حتی وی به من تأكید كرد كه تلفن همراه خود را باز بگذارم تا در صورت قطعی شدن امضاء قرار داد ، فوراً بتواند با من ارتباط برقرار كند . مجموعاً طرح این موضوع كه برانكو ، پنجشنبه مستقیماً وارد تهران شده است ، صحت ندارد .

صادق درودگر ، مشاور رییس فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص گفت : مسلماً حضور برانكو در ایران ، مسأله ساده ای نیست و در صورت قطعی شدن این موضوع ، به طور رسمی اعلام خواهد شد، ضمن اینكه اگر این مربی وارد فرودگاه مهر آباد شده بود ، مسلماً جمعیت حاضر در فرودگاه از این موضوع مطلع می شدند .

وی در پایان اظهار داشت : از آنجا كه كاملاً برانكو را می شناسیم و آشنایی متقابل با فرهنگ طرفین حاصل شده ، لذا فدراسیون فوتبال تا حد امكان با وی همراهی كرده است و در مجموع ،حداكثر تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد .

حسین فركی ، مربی تیم ملی فوتبال نیز در پاسخ به سوال ایسنا ، بر عدم حضور برانكو در كشور ، تأكید كرد .

پرواز و روابط عمومی فرودگاه مهر آباد ، متفقاً از حضور برانكو در ایران اظهار بی اطلاعی كردند .

علی كفاشیان ، معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی در توضیح ابهامات حضور برانكو ایوانكووچ در تهران به خبرنگار ایسنا گفت : همانطور كه قبلاً نیز اعلام كرده ام تا حدود زیادی توافقات لازم بین طرفین حاصل شده است .

كه در چند روز آینده نتیجه قطعی مذاكرات مشخص خواهد شد ، لذا وی هنوز وارد ایران نشده است .

گفتنی است در لحظات پایانی ارسال این خبر ، برانكو ایوانكوویچ نیز در گفت و گویی كوتاه با خبرنگار ایسنا  تصریح كرد : در یك نشست خارج از كشور حضور داشته و در آینده به طور كامل پاسخگوی سوالات خواهد بود .