تبیان، دستیار زندگی
جشنواره وبلاگ‌نویسی تبیان قم با موضوع سبك زندگی و مقاومت اسلامی كه به همت اداره‌كل تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود تا دهم شهریورماه ادامه دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

10 شهریور؛ پایان شركت در جشنواره وبلاگ‌نویسی تبیان قم

جشنواره وبلاگ‌نویسی تبیان قم

جشنواره وبلاگ‌نویسی تبیان قم با موضوع سبك زندگی و مقاومت اسلامی كه به همت اداره‌كل تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود تا دهم شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی، جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی «تبیان قم» به همت اداره‌كل تبلیغات اسلامی قم، برای حمایت از تولید و انتشار محتوای های دینی- فرهنگی در فضای مجازی اینترنت و همچنین توسعه وبلاگ‌های دینی برگزار می‌شود.

این جشنواره فرصت مناسبی است تا وبلاگ‌نویسان و هنرمندان با مشاركت خود حركت منسجمی در تولید و تبیین نقش مبانی دینی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و نیز معرفی دست‌نوشته ها و محتوای خود به بازدیدكنندگان داشته باشند.

این جشنواره با توجه به اهمیت شبكه‌های اطلاع‌رسانی فضای مجازی در عصر حاضر و نقش خطیر رسانه‌های دیجیتال در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی و نیز توجه به اینكه وبلاگ‌نویسی از مهم‌ترین ابزار توسعه و ترویج امور دینی در دنیای مجازی بوده برنامه‌ریزی شده است.

محورهای موضوعی این جشواره شامل مسجد، ماه مبارك رمضان، امیرالمۆمنین علی(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، شب‌های قدر، اكرام، روزه‌داری، اخلاق اسلامی، سبك زندگی، مقاومت اسلامی، قدس شریف،

حقوق بشر اسلامی و عفاف و حجاب است.

كاربران برای شركت در جشنواره وبلاگ‌نویسی تبیان قم تا 10 شهریورماه فرصت دارند تا در وبگاه این جشنواره به نشانی www.blogs.qido.ir مراجعه و ثبت‌نام كنند.

تنظیم: هومن بهلولی