تبیان، دستیار زندگی
سایت اینترنتی «صراط مبین» با محوریت حکومت اسلامی و ولایت فقیه و با هدف پاسخگویی به سوالات و شبهات در خصوص ولایت فقیه به صورت آزمایشی در قم راه‌اندازی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه اندازی سایت حکومت اسلامی و ولایت فقیه


سایت اینترنتی «صراط مبین» با محوریت حکومت اسلامی و ولایت فقیه و با هدف پاسخگویی به سوالات و شبهات در خصوص ولایت فقیه به صورت آزمایشی در قم راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اجتهاد، سایت «صراط مبین» با محوریت حکومت اسلامی و ولایت فقیه در قم راه‌اندازی شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

اینترنت

این سایت از بخش‌های مختلفی چون اخبار، یادداشت، بانک جدیدترین مقالات، بانک جدیدترین کتاب‌‌ها، بانک آخرین دانلودها، نرم افزار، چند رسانه‌ای، کتاب الکترونیک و... تشکیل شده است.

از امکانات این سایت می‌توان به rss ، دانلود، جستجوی پیشرفته و نیز مسابقات با موضوع ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، اشاره نمود. در حال حاضر نسخه آزمایشی این سایت با 400 مقاله و صوت و نیز 70 کتاب در اختیار کاربران قرار دارد.

سایت «صراط مبین» با آدرس www.seratolmobin.com برای کاربران قابل دسترس می‌باشد و قرار است در آینده نزدیک امکانات دیگری چون فروشگاه اینترنتی و پیامک برای ارتباط بیشتر با مخاطبان در این سایت فعال شود.

ذکر شده است، هدف از راه‌‌‌‌‌اندازی این سایت؛ ایجاد انجمن ولایی، پاسخگویی به سوالات و شبهات در خصوص ولایت فقیه و انقلاب اسلامی می‌باشد.

در معرفی این سایت آمده است: موسسه حقوق عمومی اسلامی صراط مبین، در سال 1390 توسط عده‌ای از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه و متخصصین امر تحت عنوان موسسه حقوق عمومی اسلامی با رویکرد دفاع از ارزشها و مبانی انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس گردید.

موسسه صراط مبین، در کنار تهیه و تولید مطالب علمی و محتوایی غنی، استفاده از ابزارهای نوین و موثر در تبلیغ و ترویج مفاهیم انقلاب اسلامی و و لایت فقیه را، در دستور کار خود قرار داده است.

هدف از راه‌‌‌‌‌اندازی این سایت؛ ایجاد انجمن ولایی، پاسخگویی به سوالات و شبهات در خصوص ولایت فقیه و انقلاب اسلامی می‌باشد

به همین منظور این موسسه در نظر دارد بدون اعمال محدودیت در سطح مخاطبین و با فعالیت در تمامی فضاهای جامعه، اعم از واقعی و مجازی، در تبیین و ترویج هرچه بیشتر مبانی حقوق عمومی اسلامی، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بکوشد.

اهم اهداف و برنامه های موسسه عبارتند از:

- تهیه و انتشار کتب پیرامون مبانی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه

- انتشار مجلات تخصصی با موضوع انقلاب اسلامی و ولایت فقیه

- انجام فعالیتهای پژوهشی در خصوص ولایت فقیه و حکومت اسلامی

- ایجاد پایگاه اینترنتی تخصصی با رویکرد انقلاب اسلامی و ولایت فقیـه

- ایجاد انجمن های علمی و تخصصی با رویکرد انقلاب اسلامی و ولایت فقیه

- تهیه و تولید نرم افزارهای تخصصی و پژوهشی بامحوریت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه

- ایجاد فضاهای مجازی، جهت بحث و تبادل اطلاعات پیرامون انقلاب اسلامی و ولایت فقیـه

- پاسخگویی به شبهات و پرسش های عمومی و تخصصی پیرامون انقلاب اسلامی و ولایت فقیـه

- برگزاری کلاسهای تخصصی با محوریت انقلاب اسلامی وولایت فقیه توسط اساتید حوزه و دانشگاه

بخش ارتباطات تبیان


منبع: تابناک