تبیان، دستیار زندگی
کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان یزد:گفت : دانش آموزان یزدی در مسابقات ادبی کشور 5 رتبه برتر کشوری را کسب کرده اند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانش آموزان یزدی 5 رتبه برتر کشوری را در مسابقات ادبی دانش آموزان کسب کردند

دانش آموزان یزدی 5 رتبه برتر کشوری را در مسابقات ادبی دانش آموزان کسب کردند


کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان یزد:گفت : دانش آموزان یزدی در مسابقات ادبی کشور 5 رتبه برتر کشوری را کسب کرده اند.


علیرضا بهجت افزود : در این دوره از مسابقات که در دو نوبت جداگانه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد ، در گروه پسران نادر شجاعی ، مهدی افتخاری و علی اژدری از آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد ، رتبه دوم رشته مطالعه و تحقیق را از آن خود کردند و دانش آموزان : مصطفی بیکی از میبد و احمد رضا کارگریان از مهریز در رشته شعر ، برگزیده کشور شدند .

وی اظهار داشت : در گروه دختران نیز الهه دادبین پور ، ‌فاطمه حیدری و سمیرالسادات حسینی دوست از شهرستان ابرکوه  در رشته مطالعه و تحقیق ، رتبه سوم کشور شدند و فاطمه مهدیان از ناحیه یک یزد نیز موفق به کسب رتبه برگزیده در رشته شعر شد .

در گروه دختران نیز الهه دادبین پور ، ‌فاطمه حیدری و سمیرالسادات حسینی دوست از شهرستان ابرکوه در رشته مطالعه و تحقیق ، رتبه سوم کشور شدند و فاطمه مهدیان از ناحیه یک یزد نیز موفق به کسب رتبه برگزیده در رشته شعر شد .

بهجت خاطرنشان کرد : امسال 77 دختر و 64 پسر برگزیده از شهرستان ها و مناطق استان در مرحله استانی مسابقات ادبی در رشته های داستان ، شعر ، نمایشنامه نویسی و مطالعه و تحقیق با هم رقابت کردند که در مجموع 9 نفر از آنان به مرحله کشوری این مسابقات راه یافته بودند .


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان