تبیان، دستیار زندگی
باشگاه كاربران سایت تبیان به مناسبت نزدیک شدن به عید سعید فطر، كارت‌ تبریك‌های دیجیتال را برای كاربرانش منتشر كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار كارت‌‌ تبریك‌های عید سعید فطر در تبیان

کارت تبریک عید فطر

باشگاه كاربران سایت تبیان به مناسبت نزدیک شدن به عید سعید فطر، كارت‌ تبریك‌های دیجیتال را برای كاربرانش منتشر كرد.

به گزارش روابط عمومی، كاربران اینترنتی به مناسبت عید سعید فطر، می‌توانند كارت تبریك‌های مورد علاقه‌شان را با مراجعه به سایت تبیان دریافت و برای دوستان ارسال كنند.

همچنین این امكان فراهم شده است تا كاربران بتوانند متن پیام دلخواه خود را در قسمت مشخصی از كارت پستال نوشته و برای شخص مورد نظر ارسال كنند. این امر در كمترین زمان ممكن می‌تواند انجام شود.

در بخشی از متن این كارت تبریك آمده است: «

حس می‌کنم سبک شده‌ام؛ یک ماه پرواز در باغ ملکوت، یک ماه شست‌وشوی روح، یک ماه در محضر دوست بودن، شرایط پرواز را مهیا کرده است.

به نماز می‌ایستم و پنج تکبیر می‌زنم بر دنیا و هر آنچه مرا از نوازش نسیم رحمتت دور می‌سازد. می‌خواهم حسن ختام میهمانی‌ات، ابتدای آشنایی تازه‌ام با تو باشد.

اکنون به مدد عبورم از باغ صیام، عطر گل‌های تازه عبودیت را آن چنان در سر دارم که بیدارتر از همیشه، می‌بینمت. چه شیرین است طعم میوه‌های آسمانی تو، آن هنگام که دست بر قنوت نماز عید بر می‌داریم و تو را زمزمه می‌کنیم: «اللهم اهل الکبریاء و العظمة و اهل الجود و الجبروت و اهل العفو و الرحمة و اهل التقوی و المغفرة اسألک بحق هذا الیوم...»

امروز، روز عیدی است که صالحان، چشم به راهش بودند؛ روز عید فطر؛ روز رهایی از همه رذایل و پلیدی‌ها.

امروز عید توست و عید هم سفرانت؛ عید مسافران بهشت که از جاده رمضان، به سرمنزل «عید فطر» رسیده‌اند.»

گفتنی است، ارائه خدمات دیجیتال از اهداف مۆسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان به شمار می‌رود. سایت تبیان در همه مناسبت‌های مذهبی اقدام به نمایش كارت‌پستال برای كاربران و ارائه خدمات اینترنتی می‌كند.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی