تبیان، دستیار زندگی
یزاده دیدار كردند هیات امنای انجمن پیشكسوتان ورزش عصر امروز با مهندس مهرعلیزاده، معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی دیدار كردند. در این دیدار كه در محل سازمان تربیت بدنی برگزار شد، هیات امنای انجمن پیشكسوتان ورزش ، &n...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشكسوتان ورزش با مهندس مهرعلیزاده دیدار كردند

هیات امنای انجمن پیشكسوتان ورزش عصر امروز با مهندس مهرعلیزاده، معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی دیدار كردند.

در این دیدار كه در محل سازمان تربیت بدنی برگزار شد، هیات امنای انجمن پیشكسوتان ورزش ،  با طرح مباحثی پیرامون حمایت از ورزشكاران، قهرمانان و پیشكسوتان ورزش كشور از معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی به خاطر تدوین طرح جامع ورزش كشور و بازسازی ورزشگاه آزادی قدردانی كردند.

هیات امنای انجمن پیشكسوتان ورزش همچنین " باشگاهداری قانونمند" را یكی از اركان اساسی ورزش قهرمانی دانستند كه در آن فرهنگ جامع ورزش نقش محوری ایفا می كند.

پیشكسوتان و قهرمانان ورزشی در ادامه از رییس سازمان تربیت بدنی درخواست كردند از به فراموشی سپردن سنت و فرهنگ ورزش زورخانه ای و تعطیلی زورخانه ها جلوگیری شود و پیش ازجهانی كردن این ورزش به پایه های ورزش زورخانه در داخل ایران غنای بیشتری داده شود. در ادامه این نشست مهندس مهرعلیزاده با ابراز خرسندی از طرح مباحث فوق بر تقابل سنت مدرنیته تاكید كرد.

رییس سازمان تربیت بدنی از انجمن پیشكسوتان ورزش خواست تا تجربیات خود را در اختیار ورزش كشور بگذارند ، زیرا تجربه ی410 سال فعالیت اعضای این انجمن برای ورزش كشور اثرات مثبتی در پی دارد.

لازم به ذكر است در نشست امروز، علی اكبر محب، حسن فاخری، حسن شایگان، عطااله بهمنش، عبدالله مجتبوی، دكتر امیر مسعود برومند، پرویر ژافره، ناصرسلطانی، رضا رضوان و عبدالله موحد حضور داشتند.