تبیان، دستیار زندگی
احمدی نژاد پاستور را به روحانی تحویل داد و از فردای کاری خود گفت و نهاوندیان نیز اولین مسئول دولت یازدهم از فردا در پاستور کار خود ر ا آغاز خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روحانی به پاستور و احمدی نژاد به نارمک رفت


احمدی نژاد پاستور را به روحانی تحویل داد  و از فردای کاری خود گفت و نهاوندیان نیز اولین مسئول دولت یازدهم از فردا در پاستور کار خود ر ا آغاز خواهد کرد.

احمدی نژاد و روحانی

پس از برگزاری مراسم تنفیذ، محمود احمدی نژاد به همراه تعدادی از شرکت کنندگان در این مراسم در ساختمان سفید ریاست جمهوری حاضر شده و به طور رسمی دفتر رئیس جمهور را به حسن روحانی تحویل داد.

محمود احمدی‌نژاد ضمن معرفی کارکنان دفتر رییس‌جمهور، امور را به حسن روحانی واگذار کرد و رییس دولت یازدهم در دفتر رییس‌جمهور مستقر شد.

احمدی نژاد سپس با کارکنان نهاد ریاست جمهوری خداحافظی کرده و با عبور از زیر قرآن، از پاستور عازم نارمک محل زندگی خود پیش از ریاست جمهوری شد.

منتظر امام زمان (عج) باشید تا انشالله زودتر بیاید

فردا به دانشگاه ایرانیان می‌روم

رئیس‌جمهور سابق درباره برنامه خود گفت: بنده از فردا به سر کار و دانشگاه ایرانیان خواهم رفت.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان که پس از برگزاری مراسم تنفیذ و تحویل کلید پاستور به رئیس‌جمهور جدید به محله نارمک، محل سکونت خود بازگشت، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سۆال که حس شما پس از 8 سال خدمتگزاری چیست، گفت: من از مردم تشکر می‌کنم و ما همیشه خدمتگزار مردم بوده‌ایم.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سۆال که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 منتظر شما باشیم یا نه، تصریح کرد: منتظر امام زمان (عج) باشید تا انشالله زودتر بیاید.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سۆال دیگری مبنی بر اینکه برنامه شما برای فردا یکشنبه چیست، تأکید کرد: بنده به سر کار، دانشگاه ایرانیان می‌روم.

اولین مسئول دولت روحانی در پاستور

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حکمی محمد نهاوندیان را به عنوان رئیس ‌دفتر رئیس‌‌جمهور منصوب کرد.

حجت‌الاسلام روحانی رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران در اولین انتصاب مسئولان دولت یازدهم، عصر امروز شنبه محمد نهاوندیان را به عنوان رئیس ‌دفتر خود منصوب کرد.

قرار است نهاوندیان از فردا کار خود را در نهاد ریاست‌ جمهوری آغاز کند.

فرآوری: عطاالله باباپور

بخش سیاست تبیان


منبع: فارس / مهر