تبیان، دستیار زندگی
در مصاحبه بعد از بازی مربیان دو تیم خبرنگار ما از امیر قلعه نویی و کرانچار دو سوال پرسید که پاسخ آنها را در زیر می خوانید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوسوال تبیان از قلعه نویی و کرانچار


در مصاحبه  بعد از بازی مربیان دو تیم خبرنگار ما از امیر قلعه نویی و کرانچار دو سوال پرسید که پاسخ آنها را در زیر می خوانید.

کرانچار

*سپاهان در اغلب زمان بازی روی ارسال ها با ضعف مواجه بود. جالب تر این که بازیکنان این تیم مدام با خطا فرصت استفاده از ضربات ایستگاهی را به حریف می دادند.چرا؟

کرانچار: من قبول دارم تیم ما در این باره ضعیف عمل کرد. البته اعتقاد دارم استقلال در این زمینه قدرت زیادی دارد که می تواند برای همه تیم ها دردسر ساز باشد. قرار ما این بود که به آنها ضربه کاشته ندهیم. بازیکنان ما هم در این باره تلاش می کردند اما در برخی از دقایق امکان این کار نبود. من قبول دارم که باید در این زمینه بیشتر دقت کنیم و ضعف خود را برطرف کنیم..

قلعه نویی

*استقلال علاوه بر ضعف در کاربازیسازی تعادل لازم را در حمله از چپ و راست ندارد. این امر باعث می شود تا حریفانی مثل سپاهان با بستن جناح راست شما دردسر ساز شوند. چه برنامه ای دارید؟

امیر قلعه نویی: حرف شما را کاملا قبوا دارم. این ضعف بزرگی در استقلال است. برای تعادل بین دو جناح برنامه ما استفاده از بیک زاده است. در این باری صادقی در جناح چپ در کار حمله موفق نبود اما با حضور نوری که خیلی هم زحمت کشید ما به فکر چاره افتادیم . قبول دارم که هر چه زودتر باید این نقص را برطرف کنیم.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان