تبیان، دستیار زندگی
به ما هرچه می‌خواهید بگویید، رافضی، تروریست، مجرم، هرچه می‌خواهید بگویید. ما را در هرگوشه و کناری در هر جبهه، بر درب هر حسینه‌ و مسجدی بکشید؛ ما شیعیان علی بن ابی طالب فلسطین را رها نمی‌کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نصرالله:ما شیعه دوازده امامی هستیم


به ما هرچه می‌خواهید بگویید، رافضی، تروریست، مجرم، هرچه می‌خواهید بگویید. ما را در هرگوشه و کناری در هر جبهه، بر درب هر حسینه‌ و مسجدی بکشید؛ ما شیعیان علی بن ابی طالب فلسطین را رها نمی‌کنیم.


نصرالله

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه دشمنان تلاش بسیاری می‌کنند، شیعیان را از قضیه فلسطینی خارج کنند، تاکید کرد که اعلام می‌کنیم، حزب الله حزبی اسلامی، شیعی و دوازده امامی است که از فلسطین و قدس و مقدسات این امت چشم پوشی نمی‌کند.

به گزارش «تابناک»، سید حسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: مقاومت بیدار و آماده همچنان در حزب الله برای محافظت و حمایت از کشورمان و ملت‌مان و رویارویی با خواسته‌ها و چسم داشت‌های دشمن در کنار ارتش ملی لبنان باقی خواهد ماند که سلام و درود ما بر فرماندهان و افسران و سربازان و شهدا و مجروحان است و باید از امام مقاومت «سید موسی صدر» یاد کنیم که ما را به این راه مستقیم هدایت کرد و از مسئولان لیبی می‌خواهیم که به مسئولیت کامل خود و آنگونه که شایسته این قضیه بسیار مهم و حساس است، عمل کنند.

وی در ادامه داد: در این روزها اقدامات بسیاری در خصوص فتنه انگیزی‌های مذهبی صورت می‌گیرد و افراد بسیاری در شبکه‌های ماهواره‌ای و پایگاه‌های اینترنتی و پایگاه‌های اجتماعی اینترنتی از الفاظ و کلماتی استفاده می‌کنند که یک انسان شایسته نیست، از آنها در قبال شیعیان استفاده شود و هر طرفی که در پس این اقدام قرار دارد، می‌داند که چه می‌کند و همین طرف از شیعیان می‌خواهد تا آنها نیز چنین واکنشی در قبال اهل سنت داشته باشند.

بنابراین باید گفت که یک طرف در پس دو گروه قرار دارد، چون این اقدامی عمدی است و هدف از آن رساندن اوضاع مشابه آن چیزی است که هم اکنون در عراق شاهد آن هستیم، یعنی رساندن آن به سر حد ارتکاب کشتارها و خودروهای بمبگذاری شده است و همین ماجرا در حال حاضر در سوریه با توسعه و گسترش بحران در این کشور در جریان است و آدمی به خوبی می‌تواند، در یابد در پس این اقدامات قرار دارد. اینکه هدف واداشتن شیعیان به فراموش کردن فلسطین و قدس است و اینکه شیعیان نسبت به فلسطین و فلسطینیان احساس نفرت داشته باشند.

وی در پایان سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: ما در حزب الله به مسئولیت‌های خود به هر اندازه که برعهده ما گذاشته شده عمل خواهیم کرد و ما اعلام می‌کنیم که حزبی اسلامی شیعی دوازده امامی هستیم که از فلسطین و قدس و مقدسات این امت چشم پوشی نمی‌کنیم

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود تاکید کرد که دشمنان می‌خواهند تا شیعیان از معادله نزاع اعراب – اسرائیل خارج شوند و این بدین معناست که ایران نیز از معادله خارج شود. آنها می‌خواهند ما به این نتیجه برسیم، به همین دلیل ما به این طرف‌ها به آمریکا و اسرائیل و انگلیس و ایادی آنها و هر دوست و دشمنی می‌گوییم که این همان واقعیت و حقیقت است که با خون و خونریزی همراه شده و امروز اعلام می‌کنیم که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامیده شده و ما شیعیان و پیروان علی بن ابی طالب در سراسر جهان اعلام می‌کنیم که از قضیه فلسطینی و مقدسات آن چشم پوشی نمی‌کنیم.

وی افزود: به ما هرچه می‌خواهید بگویید، رافضی، تروریست، مجرم، هرچه می‌خواهید بگویید. ما را در هرگوشه و کناری در هر جبهه، بر درب هر حسینه‌ و مسجدی بکشید؛ ما شیعیان علی بن ابی طالب فلسطین را رها نمی‌کنیم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد که ما در حزب الله از همین شیعیان هستیم. ما همان کسانی هستیم که در طرح مقاومت رشد یافتیم و تربیت شدیم و در حالی‌که نوجوان و جوان بودیم با قضیه رویارویی با طرح صهیونیسم و دفاع از فلسطین و قدس و مقدسات و تمامیت ارضی لبنان تربیت شدیم و این قضایا با خون و روح و جان ما آمیخته شده و این راه بهترین و برجسته‌ترین شهدای ما از سید عباس موسوی و شیخ راغب حرب گرفته تا حاج عماد مغینه است و ما جگر گوشه‌های خود را در این راه تقدیم کردیم.

وی افزود: به ما هرچه می‌خواهید بگویید، رافضی، تروریست، مجرم، هرچه می‌خواهید بگویید. ما را در هرگوشه و کناری در هر جبهه، بر درب هر حسینه‌ و مسجدی بکشید؛ ما شیعیان علی بن ابی طالب فلسطین را رها نمی‌کنیم

وی با اشاره به ایجاد ایران هراسی و معرفی کردن ایران به عنوان دشمن از سوی برخی از مغرضان و کشورهای منطقه از طریق مطبوعات و شبکه های تلویزیونی و استفاده از الفاظی نظیر مجوس و فارس ها و گسترش تشییع گفت: برخی کشورها تلاش می کنند که ایران را به جای اسرائیل دشمن معرفی کنند.”¬

مقام ارشد حزب الله تاکید کرد: زمان برای ملت های منطقه فرا نرسیده که بدانند که چه کسانی می خواهند کشورها و ملت های آنها را ویران کند.

نصرالله گفت: هرکسی که گروههای تکفیری را در سطح جهان عرب حمایت می‌کند، مسئولیت مشکلات و ویرانی حاصل برعهده اوست.

وی در پایان سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: ما در حزب الله به مسئولیت‌های خود به هر اندازه که برعهده ما گذاشته شده عمل خواهیم کرد و ما اعلام می‌کنیم که حزبی اسلامی شیعی دوازده امامی هستیم که از فلسطین و قدس و مقدسات این امت چشم پوشی نمی‌کنیم.

بخش سیاست تبیان

منبع : تابناک