تبیان، دستیار زندگی
در شرایطی در پرسپولیس تغییراتی صورت گرفت که ابهاماتی درباره آن وجود دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چرا مالکی یکباره از پرسپولیس رفت؟


در شرایطی در پرسپولیس تغییراتی صورت گرفت که ابهاماتی درباره آن وجود دارد.

رویانیان

در شرایطی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دچار تغییراتی شد که با ابهاماتی همراه بوده است. در حالی که صحبت از برکناری محمد رویانیان بود، هیئت مدیره نفرات جدید را در خود دید و او بر مسند مدیرعاملی ماند؛ اما ماجرا چه بوده است؟

فداحسین مالکی که ریاست هیئت مدیره را برعهده داشت، به چه دلیل حذف شد؛ در حالی که از ماجراها بی اطلاع بود. یک منبع آگاه عنوان کرد: "ماجرا از روزی شروع شد که مالکی حاضر به امضای صورت جلسه برکناری رویانیان نشد. وزیر ورزش نیز در این باره با وی جلسه ای برگزار کرد که بی نتیجه ماند. همین نیز زمینه ساز فرآیندی شد که اطلاعات غلطی نیز به آن افزوده شد تا وضعیت کنونی شکل بگیرد"

گویا مالکی برای مخالفت خود دو استدلال داشته است. وی عنوان داشته تیم در شرایط خاصی است و نباید به یک باره با تحول همراه شود. این موضوعی است که با توجه به حضور تیم در فصل نقل و انتقالات، منطقی به نظر می رسید. از سوی دیگر، مالکی اظهار داشته در آستانه استقرار دولت جدید، بهتر است جابه جایی صورت نگیرد تا آنها اقدامات مورد نظرشان را انجام دهند.

گویا مالکی برای مخالفت خود دو استدلال داشته است. وی عنوان داشته تیم در شرایط خاصی است و نباید به یک باره با تحول همراه شود. این موضوعی است که با توجه به حضور تیم در فصل نقل و انتقالات، منطقی به نظر می رسید. از سوی دیگر، مالکی اظهار داشته در آستانه استقرار دولت جدید، بهتر است جابه جایی صورت نگیرد تا آنها اقدامات مورد نظرشان را انجام دهند

همین ماجرا موجب دلخوری محمد عباسی (وزیر ورزش و جوانان) شده که البته، این موضوع در جلسات دیگری نیز پیگیری شده که نتیجه ای در برنداشته است.

در این راستا، گویا یکی از مقامات اجرایی کشور نیز وارد شده و به دلیل داشتن اطلاعات دیگری که برآمده از بطن قضیه نبوده، دستور به تغییرات در هیئت مدیره را می دهد. همین نیز منجر به انتصاب اعضای جدید می شود که با انتقادات جدی از سوی کارشناسان همراه بوده است.

بخش ورزشی تبیان

منبع: مشرق