تبیان، دستیار زندگی
با توجه به اتمام بازی سنتی استقلال و پرسپولیس وشركت پر شور شماعزیزان در مسابقه پیش بینی این بازی و وعده ما مبنی بر معرفی 5 برنده ، بر آن شدیم  تا با دعوت از گلزن اول این بازی و بازیكن محبوب كشورمان، یحیی گل محمدی از میا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گل محمدی 5 پرسپولیسی را برنده كرد

با توجه به اتمام بازی سنتی استقلال و پرسپولیس وشركت پر شور شماعزیزان در مسابقه پیش بینی این بازی و وعده ما مبنی بر معرفی 5 برنده ، بر آن شدیم  تا با دعوت از گلزن اول این بازی و بازیكن محبوب كشورمان، یحیی گل محمدی از میان نفراتی كه نتیجه و تعدادی از نام گلزنها را درست پیش بینی كرده بودند ، به قید قرعه نفرات برنده را اعلام نماییم.

تصاویر مراسم قرعه كشی و گزارش خبری از حضور یكی از گلزنان این بازی تقدیم حضورتان می گردد . در ضمن به زودی شاهد مصاحبه كوتاه بخش ورزشی تبیان با یحیی گل محمدی خواهید بود .

یحیی 5 پرسپولیسی را برنده كرد

بعد از ظهر روز چهارشنبه بنا به دعوت بخش ورزشی تبیان یحیی گل محمدی بازیكن ملی پوش تیم پرسپولیس و كاپیتان ایران در بازیهای آسیایی بوسان ، ساعاتی مهمان ویژه موسسه تبیان بود . یحیی كه با تك فرزند دوست داشتنی اش امیرحسین به تبیان آمده بود ، در بدو ورود مورد استقبال مدیر بخش ورزشی و چند تن از خبرنگاران قرار گرفت .

سپس طی گفتگویی صمیمانه ، پس از آشنا شدن با فعالیتها واهداف موسسه و سایت اینترنتی تبیان به سوالات كوتاه حاضرین پاسخ داد .

در پایان این گفتگو هدیه ای به رسم یادبود توسط مدریت مالی اداری مؤسسه تبیان به یحیی گل محمدی بازیكن ارزشمند و با اخلاق كشورمان تقدیم شد. و در ادامه 5 نفر از شركت كنندگان در مسابقه پیش بینی به حكم قرعه انتخاب شدند .

پس از انجام قرعه كشی گل محمدی همراه مدیر بخش ورزشی از بخش های مختلف سایت تبیان و بخش مجتمع آموزشی  بازدید كرد ، كه با توجه به این كه گل محمدی خود روزگاری به شغل آموزگاری و تدریس مشغول بوده  ، با علاقه و اشتیاق بیشتری در مجتمع آموزشی تبیان به سخنان و فعالیت های این بخش كه توسط مدیریت مجتمع آموزشی ارایه شد ، به دقت گوش داد و فعالیت های این بخش را برای  دانش آموزان و جوانان مفید و جالب دانست.

گل محمدی با امضاء و نوشتن چند خطی در دفتر یادبود میهمانان ورزشی تبیان از حضور در این موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی ابراز خرسندی و خوشحالی نمود و با بدرقه مدیر بخش ورزشی و خبرنگاران تبیان را ترك كرد .

اسامی برندگان پیش بینی بازی سرخ و آبی :

1- محبوبه محسنی(45)

2- محمد جواد رنجبر(47)

3- مریم صلحجو(54)

4- مارال اردلانی(36)

5- روح الله علیرضا لو(15)