تبیان، دستیار زندگی
رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش فارس از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تكمیل ظرفیت دبیرستان های نمونه دولتی استان خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهلت ثبت نام در آزمون تكمیل ظرفیت دبیرستان های نمونه دولتی فارس تمدید شد

مهلت ثبت نام در آزمون تكمیل ظرفیت دبیرستان های نمونه دولتی فارس تمدید شد


رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش فارس از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تكمیل ظرفیت دبیرستان های نمونه دولتی استان خبر داد.


علیرضا شجاعی پور در این خصوص اظهار داشت: زمان ثبت نام در آزمون تكمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی متوسطه (دوره دوم) تا تاریخ 14 مرداد سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: بر این اساس دانش آموزان متقاضی ورود به این دبیرستان ها می توانند برای ثبت نام در پایه های دوم، سوم و چهارم (پیش دانشگاهی) به مدارس نمونه دولتی مورد تقاضا در سراسر استان مراجعه و ثبت نام کنند.

بر این اساس دانش آموزان متقاضی ورود به این دبیرستان ها می توانند برای ثبت نام در پایه های دوم، سوم و چهارم (پیش دانشگاهی) به مدارس نمونه دولتی مورد تقاضا در سراسر استان مراجعه و ثبت نام کنند.

شجاعی پور با اعلام اینكه پذیرش دانش آموز در پایه های دوم، سوم و چهارم (پیش دانشگاهی) این مدارس با توجه به ظرفیت خالی انجام می شود، اذعان داشت: زمان برگزاری این آزمون نیز 23 مرداد سال جاری است.

رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش وپرورش فارس در خصوص ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان در آزمون رشته های ریاضی و فیزیك و علوم تجربی نیز ابراز داشت: متقاضیان دراین رشته ها باید علاوه برقبولی خرداد ماه 92 در تمامی دروس و داشتن حداقل معدل كل 17 به بالا، در تمامی دروس نمره سالانه 14 و بالاتر كسب كرده باشند.

شجاعی پور در خصوص ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان متقاضیان رشته علوم انسانی نیز اظهار داشت: متقاضیان این رشته باید علاوه بر كسب قبولی خردادماه 92 در تمامی دروس دارای  حداقل معدل كل 16 بوده و حداقل نمره 12 در دروس ریاضی و فیزیك و نمره 14 برای سایر دروس را كسب كرده باشند.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان