تبیان، دستیار زندگی
روزدوم از هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار شد که در آن استقلال و سپاهان مقابل حریفان به پیروز رسیدند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سپاهان و استقلال چشم به جام دارند


روزدوم از هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار شد که در آن استقلال و سپاهان مقابل حریفان به پیروز رسیدند.


استقلال و فولاد تبریز

استقلال 10 نفره هم برد

هفته نخست رقابتهای لیگ برتر فوتبال به پایان رسید که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال استقلال در زمین گسترش فولاد تبریز برنده شد. در این بازی که از ساعت 22:15 پنجشنبه شب در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد، تیم استقلال با برتری دو بر یک برنده شد. نیمه اول این مسابقه دو گل داشت. گل اول این نیمه را مهرداد بایرامی در دقیقه 19 از روی یک ضربه کاشته و اشتباه رحمتی در خروج از دروازه به ثمر رساند. برای استقلال نیز آرش برهانی در دقیقه 33 گلزنی کرد تا شاگردان قلعه‌نویی نیمه اول را با شکست به رختکن نروند. استقلال در این نیمه چندین موقعیت گلزنی داشت که درخشش فروزان دروازه‌بان تیم میزبان مانع از گلزنی حریف شد. ضمن اینکه شاگردان رسول خطیبی هم بعد از گلی که به ثمر رساندند، یکی دو بار دیگر هم دروازه استقلال را با خطر مواجه کردند که مهمترین آن ضربه دقیقه پایانی بازیکن این تیم بود که با واکنش رحمتی به کرنر رفت.

در وقت دوم دو تیم بازی نسبتا متعادلی را به نمایش گذاشتند. قلعه‌نویی در این نیمه مجیدی و جمشیدیان را هم به میدان میدان فرستاد تا شاید با این تغییرات بتواند شرایط را به سود خود رقم بزند. در آن سوی میدان هم رسول خطیبی بازیکن - مربی تیم میزبان از دقیقه 55 به میدان آمد تا در کنار ایمان موسوی به خط دفاعی تیم استقلال فشار بیشتری وارد کند. بازی نسبتا کسل کننده دو تیم تا دقایق پایانی ادامه داشت که در دقیقه 86 ساموئل به خاطر خطایی که در میانه میدان انجام داد با کارت قرمز داور مواجه شد. دو دقیقه بعد فرهاد مجیدی که در اوایل نیمه دوم به میدان آمده بود روی جایگیری خوبی که روی تیر دوم داشت از ضربه سر قاضی نهایت بهره را برد و گل دوم و پیروزی بخش استقلال را به ثمر رساند.

سپاهان و صبا  با برد آغاز کردند

در ورزشگاه فولادشهر تیم‌های سپاهان و فولاد در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگرانش به مصاف تیم چهارم فصل گذشته لیگ برتر رفت. نیمه اول این بازی با برتری میزبان همراه شد. محمد غلامی در آخرین دقیقه دروازه تیم فولاد را گشود. در نیمه دوم تیم فولاد انگیزه‌های بیشتری برای گشودن دروازه فولاد پیدا کرد و در دقیقه 57 نیز صاحب یک ضربه پنالتی نیز شد که مهدی نوری این فرصت را از دست داد تا همچنان فولادی‌ها در زدن ضربات پنالتی مشکل خود را حل نشدنی باقی بگذارند. البته در دقیقه 2+90 علی حمودی دومین گل سپاهان را به ثمر رساند تا این تیم لیگ سیزدهم را با پیروزی ارزشمند 2 بر صفر مقابل فولاد خوزستان آغاز کند.

علی دایی پس از پیروزی تیمش در دیدار با تراکتورسازی در نشست خبری گفت: خدا را شکر در نخستین بازی پیروز شدیم، بازیکنانم همه توان خود را به کار بستند اما این تیم، هنوز با تیم مد نظر من فاصله دارد. وی از هواداران خواست از تیم حمایت کنند تا بتواند پرسپولیس را به تیم قدرتمند مدنظرش برساند

در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم نیز تیم‌های صبا و ملوان بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند. صبا با شروع بازی بهتر از مهمان ظاهر شد و با فشاری که روی دروازه حریف وارد کرد، یک ضربه پنالتی را در دقیقه 23 به دست آورد که عنایتی آن را وارد دروازه حریف کرد. احمد آهی بازیکن تیم ملوان هم به خاطر خطایی که انجام داد در دقیقه 21 با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

در ورزشگاه عضدی رشت نیز تیم‌های داماش و سایپا رود در روی هم ایستادند. سایپایی‌ها که با هدایت فیرات به میدان رفته بودند، در دقیقه 14 روی ضربه سجاد شهباززاده به گل رسیدند تا نخستین شوک را به تیم شهر رشت وارد کنند. داماش در نیمه دوم فشار زیادی به حریف وارد کرد تا از شکست خانگی فرار کند که در دقیقه 3+90 علیرضا نظیف‌کار گل تساوی این تیم را به ثمر رساند.

در ورزشگاه تختی تهران هم جدال تیم‌های راه آهن و مس کرمان برگزار شد. محمود یاوری که به عنوان سرمربی جدید تیم مس جانشین مجتبی تقوی شده بود، روی نیمکت این تیم نشست تا از تجربه‌اش برابر راه‌آهن استفاده کند. نیمه اول این بازی بدون گل خاتمه یافت. در وقت دوم هم این راه‌آهن بود که بهتر بازی کرد و بعد از دقیقه 66 که اسماعیل علی شیرازی بازیکن تیم مس اخراج شده بود بازی کاملا در اختیار شاگردان ابراهیم‌زاده قرار گرفت ولی بازیکنان این تیم از موقعیت‌های به دست آمده استفاده نکردند تا در نخستین گام راه‌آهن متوقف شود.

در آخرین بازی هفته نخست تیم‌های فجرسپاسی و نفت تهران در ورزشگاه حافظیه به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن تیم نفت تهران با یک گل میزبان خود را شکست داد. گل تیم نفت را محمد امین حاج محمدی در دقیقه 78 به ثمر رساند. ضمن اینکه علیرضا جلیلی بازیکن تیم فجر در دقیقه 88 از زمین مسابقه اخراج شد.

مربیان چه گفتند:

دایی: پرسپولیس هنوز با تیم مد نظر من فاصله دارد

علی دایی پس از پیروزی تیمش در دیدار با تراکتورسازی در نشست خبری گفت: خدا را شکر در نخستین بازی پیروز شدیم، بازیکنانم همه توان خود را به کار بستند اما این تیم، هنوز با تیم مد نظر من فاصله دارد. وی از هواداران خواست از تیم حمایت کنند تا بتواند پرسپولیس را به تیم قدرتمند مدنظرش برساند، افزود: تیم ما در اولین بازی بد بازی نکرد، نواقصی داشتیم ولی هم نیمه اول و هم نیمه دوم از حریف سر تر بوده و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: در بازی‌های بعدی ‌با حمایت تماشاگران، بازی‌های بهتری را ارائه کرده و انتظارات را برآورده خواهیم کرد.

دایی و جلالی

جلالی : تحمل اشتباهات داور لجباز بسیار سخت است

مجید جلالی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و گفت: در این بازی این قدر بد نبودیم که شایسته شکست باشیم و آنقدر هم خوب نبودیم که مستحق پیروزی باشیم. وی در ادامه افزود: از تمام بازیکنان راضی هستم زیرا همه توان خود را به کار بستند. حتی زمانیکه 10 نفره شدیم، آنها باز هم به دوندگی و تلاش خود ادامه دادند. همچنین با آوردن ربیع‌خواه سعی کردیم نیروی تهاجمی تیم را تقویت کنیم اما نتوانستیم شکست را جبران کنیم. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: داور اگر بی‌طرف باشد، اشتباهاتش را می‌توان تحمل کرد هر چند خیلی سخت است اما وقتی با داوری لجباز طرف باشید، تحمل اشتباهات خیلی سخت می‌شود زیرا این داور لجباز، با اشتباه اول، اشتباهات بعدی را هم تکرار می‌کند. جلالی با بیان اینکه در نیمه نخست صبورانه اشتباهات داوری را تحمل کردیم، در مورد اینکه از عملکرد علی کریمی راضی بودید یا نه، اظهار داشت: برای بازی اول آنچه از او انتظار داشتیم، را نتوانست ارائه کرد. البته او تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشته و شاید می‌بایست به او فرصت دهیم تا به شرایط مطلوب برسد.

فرکی: بازی‌ها کیفیت مناسب را نداشت

حسین فرکی در  نشست خبری در خصوص شکست تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ برتر گفت: در این بازی شاهد دو نیمه متفاوت بودیم، یک نیمه در اختیار سپاهان و یک نیمه در اختیار ما. البته طبیعی است بازی‌ها کیفیت مناسب را نداشت زیرا بازیکنان کاملا آماده نیستند و تنها در هفته‌های اول فقط نتیجه حاصل می‌شود. وی با تاکید بر عدم تمرکز بازیکنانش در این مسابقه، اظهار داشت: سپاهان از این مساله برای رسیدن به پیروزی استفاده کرد و توانست فرصت‌های خوبی را برای خود ایجاد کرده و به گل‌های برتری دست یابد. سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان اضافه کرد: گل نشدن پنالتی روحیه تیم ما را از بین برد. ضمن اینکه گل دوم سپاهان تیر خلاص بر پیکیره تیم فولاد بود و باعث شد شکست تیم ما قطعی شود.

ابراهیم‌زاده: باید در بخش گلزنی تیم‌مان را ترمیم کنیم

منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان در نشت خبری حاضر شد و اظهار داشت: ما با تیم سختکوش و با تجربه‌ای بازی داشتیم و باید به این نکته توجه کرد، اگر تیمی که یکی از نفراتش اخراج می‌شود، سایر بازیکنانش سعی می‌کنند تا بیشتر از قبل دوندگی کنند. وی ادامه داد: البته ممکن است بازیکنان تیمی که 11 نفر کامل خود را در اختیار دارد؛ فکر کنند که چون تیم حریف یک یار کمتر دارد، باید کمتر بدوند. از همین رو ممکن است 10 نفره شدن حریف باعث شود که کار تیم مقابل سخت‌تر شود. ابراهیم‌زاده تصریح کرد: معتقدم که از این همین هفته باید کارمان را شروع می‌کردیم و نتیجه می‌گرفتیم. ما باید در بخش گلزنی تیم‌مان را ترمیم کنیم زیرا در موقعیت‌سازی عملکردمان خوب بود.

مایلی‌کهن: لیگ بسیار سخت‌تر از فصل گذشته است

محمد مایلی‌کهن پس از پیروزی یک بر صفر برابر ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من ناخواسته در مراسمی شرکت کردم و نتوانستم در نشست خبری پیش از بازی حضور یابم که از همه شما عذرخواهی می‌کنم. برای این پیروزی خدا را شکر می‌کنم بازی اول سخت است و تیم ها در شرایط بدنسازی قرار دارند البته یک سری تغییرات باید در تیم ایجاد کنیم و نواقصی داریم. وی ادامه داد: ضمن احترام به تیم خوب و ریشه‌دار ملوان باید بگویم صبا تیم برتر میدان بود و می‌توانستیم بیشتر از یک گل به این تیم بزنیم. امسال لیگ بسیار سخت‌تر از فصل گذشته است. سرمربی صبا در مورد اینکه چه نظری در مورد بازی نمادین تیم‌های ملی 98 و 2014 دارد گفت: اجازه بدهید من به تیم صبا برسم خیلی‌ها به من ایراد می‌گیرند و می‌گویند ذهنت را به مسائل دیگر مشغول می‌کنی و از تیم خودت دور می‌شوید.

اسکوکیچ: بعد از باخت گریه نمی‌کنم

دراگان اسکوکیچ پس از شکست یک بر صفر ملوان برابر صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی را بد شروع کردیم و اشتباهات زیادی به خصوص در 20 دقیقه اول داشتیم، پس از آن هم یک بازیکن ما اخراج شد و در این هوای گرم بازی با یک بازیکن کمتر سخت است. به حریف بابت پیروزی تبریک می‌گویم و قطعاً انسجام تیمی ملوان در آینده بهتر خواهد شد. در بازی اول باختیم اما اتفاق خاصی رخ نداده است، من بعد از برد می‌خندم اما بعد از باخت گریه نمی‌کنم. سرمربی ملوان در مورد نحوه قضاوت داور گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم.

گل‌محمدی: شناخت خوبی از فجر داشتم

یحیی گل‌محمدی در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: هفته اول معمولاً بسیار سخت است. بازی‌های تدارکاتی و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملاً آماده انجام این مسابقه بودیم. از فجر شناخت داشتم، فضاهای این تیم را بستیم. تلاشم می‌کردیم از پشت دفاع این تیم موقعیت‌سازی کنیم که در کارمان هم موفق بودیم. وی افزود: خدا را شکر حداکثر امتیاز را گرفتیم، حق‌مان بود، از حریف بهتر عمل کردیم و از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم. گل‌محمدی در مورد وضعیت نور ورزشگاه اظهار داشت: نور کافی نبود اما از گذشته وضعیت بسیار بهتری داشت.

پیروانی: از اسم کسی نمی‌ترسم

غلامحسین پیروانی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی خوبی نبود بسیار ضعیف کار کردیم حریف رو به بازی مستقیم آورد و هیچکدام سزاوار برد نبودند. البته به پیروزی حریف احترام می‌گذارم و مبارکشان باشد. آنها روی اشتباه ما به گل رسیدند و بسیار بد بود. مسئولیت باخت را به گردن می‌گیریم. وی افزود: هفته اول برای همه تیم‌ها سخت است، تیم‌ها هنوز جانیفتاده‌اند. در جریان بازی دو موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. پیروانی در مورد اینکه تعداد معدودی از هواداران پس از گل محمود یاوری را تشویق کردند خاطرنشان کرد: برای این کارها هنوز زود است نباید اینقدر زود قضاوت کنیم من میدان‌های سخت‌تر و بالاتری را دیدم تماشاگران جا داشت که اینقدر زود قضاوت نکنند. البته از اسم کسی نمی‌ترسم اما این کار دور از عدالت است.

بوناچیچ: بازی دست ما بود صنعتی برد

لوکا بوناچیچ پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل تیم صنعتی خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: ما به جز 5 دقیقه آخر مسابقه کاملا بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت های خوبی را به دست آوردیم اما بازیکنان ما این فرصت ها را از دست دادند. وی با بیان این که در این بازی نفرات با تجربه اش نتوانستند از موقعیت ها به خوبی بهره مند شوند افزود: در حالی که ما تیم برتر زمین بودیم صنعتی از یک موقعیت معمولی گل ساختند و پس از آن هم تیم ما به هم ریخت و گل بعدی صنعتی به ثمر رسید.

امیرقلعه نویی

قلعه‌نویی: نباید تراکتور را آسیایی می‌کردم

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال در جمع خبرنگاران گفت:  خدا را شکر می‌کنم این بازی را بردیم. این شروع لیگ بود و باد هم روی کیفیت کار تاثیر گذاشته بود. تیم ما به هماهنگی لازم نرسیده است چرا که دیرتر تمرینات را شروع کردیم و هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم. البته اگر در نیمه اول برهانی سه موقعیت تک به تک را هدر نمی‌داد کار ما به دقایق پایانی نمی‌کشید. گسترش فولاد تیم جوانی است که مقابل ما خیلی با انگیزه بازی می‌کرد. باید به خطیبی تبریک بگویم که با بازیکنان گمنام به عرصه لیگ وارد شده است. البته به نظرم این تیم کار سختی را خواهد داشت و از بدشانسی در هفته‌های ابتدایی هم با قرعه خوبی مواجه نشده است. وی با اشاره به  مشکل این تیم در خط میانی عنوان کرد: امروز در مرکز میدان مشکل داشتیم. اگر جمشیدیان روی فرم باشد مشکلات ما حل می‌شود. یک بازیکن خارجی را هم برای همین پست خریده ایم. البته کرار را هم مورد نظر داشتیم که این بازیکن ظاهرا با منع قانونی مواجه است. سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره توهین‌های صورت گرفته به وی در جریان این بازی اظهار داشت: من سالی که از تراکتورسازی می‌رفتم، حتی لیست هم به باشگاه داده بودم. این که چرا توهین می‌کنند را به حساب فرهنگ مردم آذرباییجان نمی‌گذارم. کلی از آذری‌های خارج از ایران هم از من تشکر کردند و حتی اگر یک نفر هم خوشحال باشد برای من کافی است. وی ادامه داد: شاید مشکل این افراد این است که تراکتور را آسیایی کردم. البته این افراد هم حتما از جایی خط  نگرفتد و به صورت خود جوش چند هفته است که به من فحش می‌دهند! این که می‌گویند به خاطر بردن توزی به استقلال این کار را می‌کنند را قبول ندارم چرا که توزی همان زمان هم می‌خواست از تراکتورسازی برود و در استقلال هم نماند.

فیرات:اشتباهات زیادی داشتیم

انگین فیرات در نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و سایپا البرز در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید به خاطر مهمان نوازی مردم رشت تشکر کنم، ضمن اینکه باشگاه داماش هم یک زمین تمرین در اختیار ما قرار داده بود  که جای تقدیر دارد. وی افزود: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خوب بودیم ولی از موقعیت‌هایمان به خوبی نتوانستیم استفاده کنیم. اما در وقت دوم اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم و به حریف فضا دادیم. آنها با روی آوردن به توپ‌های بلند به ما فشار وارد کردند که این فشار با حمایت طرفدارانش مضاعف شده بود. سرمربی تیم سایپا ادامه داد: وقتی یک بر صفر جلو افتادیم باید راحت‌تر بازی می‌کردیم و  بازی را به نوعی اداره می‌کردیم، ولی استرس داشتیم. داماش با کمک طرفداران فشار آورد و ما هم در دفاع اشتباه کردیم تا در آخرین لحظات گل را دریافت کنیم.

ناظمی: نقاط ضعف ملوان را می‌شناسم

افشین ناظمی در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و سایپا البرز در جمع خبرنگاران گفت: این بازی اول تیم ما بود و خیلی از بازیکنان اصلی از جمله حاجی‌زاده، کبه، متوسل‌زاده و عسگری را در اختیار نداشتیم. چند بازیکن جوان را تست کردیم که مطمئنا در آینده جواب می‌دهند. وی افزود: ما در این مسابقه موقعیت‌های زیادی را با بی دقتی از دست دادیم. تاکتیک ما این بود که از کناره‌ها به سایپا فشار بیاوریم ولی وقتی نتیجه نگرفتیم از توپ‌های عمقی و بلند استقاده کردیم که این تغییر تاکتیک ما سرانجام نتیجه داد و دروازه این تیم را باز کردیم. ناظمی با اشاره به دیدار آتی این تیم برابر ملوان انزلی گفت: این بازی همان 3 امتیاز را دارد و برای ما دیداری معمولی است. از مردم گیلان می‌خواهم که فرهنگ غنی خود را در این مسابفه به نمایش بگذارند. ما نقاط ضعف و قوت ملوان را می‌شناسیم و در این یک هفته روی آن کار می‌کنیم و برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهیم رفت.

کرانچار: گل دوم، خیال‌مان را راحت کرد

زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این بازی گفت: متاسفانه امروز هواداران سپاهان در ورزشگاه حضور نداشتند اما از تلویزیون دیدند 75 دقیقه بازی را در اختیار سپاهان بود و اگر بازیکنان از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کردند، در این بازی با تعداد گل‌های بیشتری پیروز می‌شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره توهین‌های صورت گرفته به وی در جریان این بازی اظهار داشت: من سالی که از تراکتورسازی می‌رفتم، حتی لیست هم به باشگاه داده بودم. این که چرا توهین می‌کنند را به حساب فرهنگ مردم آذرباییجان نمی‌گذارم. کلی از آذری‌های خارج از ایران هم از من تشکر کردند و حتی اگر یک نفر هم خوشحال باشد برای من کافی است. وی ادامه داد: شاید مشکل این افراد این است که تراکتور را آسیایی کردم. البته این افراد هم حتما از جایی خط  نگرفتد و به صورت خود جوش چند هفته است که به من فحش می‌دهند!

وی در ادامه افزود: در 15 دقیقه آخر بازی فولادی‌ها برای جبران گل خورده به زمین آمدند و بسیار خطرناک ظاهر شد ولی وقتی گل دوم را به ثمر رساندیم، خیالمان برای پیروز شدن در این بازی مهم و سخت راحت شد. سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: نقطه کلیدی این بازی از دست رفتن پنالتی فولاد بود. اگر آن توپ گل می‌شد، اوضاع برای ما سخت می‌شد و برگشت به بازی مشکل‌تر. همچنین ممکن بود نمی‌توانستیم نتیجه لازم را در این بازی کسب کنیم.

خطیبی: استقلالی‌ها بازیکن جوان ما را به حاشیه بردند

رسول خطیبی پس از شکست تیمش برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: واقعا از بازی نفرات تیم راضی هستم، 30 دقیقه اول را طوفانی شروع کردیم و به گل رسیدیم که متاسفانه بعد از گل بازیکنان عقب کشیدند، هرچند من سعی کردم آنها جلو بروند اما این عقب نشینی باعث شد حریف از کناره‌ها به دروازه ما نزدیک شده و به گل برسد. سرمربی تیم گسترش فولادتبریز با بیان اینکه متاسفانه پیش از آغاز این بازی استقلالی‌ها برای سعید آقایی بازیکن جوان این تیم حاشیه درست کردند، افزود: این حاشیه‌ها باعث شد او نتوانست انتظاری که از وی داشتیم را در زمین برآورده کند. آقایی در بازی‌های دوستانه فوق‌العاده بود اما در این بازی نتوانست خوب بازی کند که همین اتفاق به تیم ما ضربه زد. من در تاریخ فوتبال ندیدم 3 روز مانده به یک بازی مربی یک تیم به مسئولان باشگاه دیگر برای جذب یک بازیکن زنگ بزند یا از طریقی با خود آن بازیکن تماس بگیرد. همچنین مربی آنها در مصاحبه‌اش بارها بگوید سعید آقایی، سعید آقایی. شما کجا چنین اتفاقی را سراغ دارید.  وقتی در بازی‌های دوستانه و تمرینی با این بازیکن کار کردم و او را در ترکیب گذاشتم، چگونه می‌توانم او را از ترکیب بیرون بیاورم. اگر او را از ترکیب بیرون می‌گذاشتم ضربه می‌خورد و تا آخر فصل نمی‌توانست خودش را جمع کند. وی در این خصوص اضافه کرد: فصل قبل به اکبر محمدی گفتیم، آقایی بازیکن خوبی است اما دعوت نشد اما سرپرست تیم استقلال که عضو کمیته جوانان است، این هفته 30 هزار بار زنگ زد که اگر سعید آقایی به اردوی تیم امید نباید، فلان کار را می‌کنیم. مگر می‌شود به یک بازیکن لیگ برتری 2-3 روز قبل از بازی زنگ بزنند که به اردو بیاید. این اتفاقات رخ داد که آقایی نتوانست امروز برای ما خوب بازی کند. وی در مورد عملکرد داور این بازی هم یادآور شد: در دقیقه 3+90 که ما در حال زدن ضربه کرنر بودیم، او سوت پایان بازی را زد. من با احترام به حسین زرگر اگر استقلال عقب بود، باز هم در این دقیقه سوت می‌زدید که نتوانست جوابم را بدهد.

حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان