تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) با اشاره به تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی صندوق مهر امام رضا(ع) برای وام ازدواج جوانان گفت: تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج از بانک‌های کشور هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پول وام ازدواج رسید!


مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) با اشاره به تخصیص اعتبار 100 میلیارد تومانی صندوق مهر امام رضا(ع) برای وام ازدواج جوانان گفت: تاکنون بیش از 80 هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج از بانک‌های کشور هستند.

پول

مهدی حسین‌نژاد حمایت از زوج‌های جوان را یکی از رویکردهای مهم صندوق مهر امام رضا(ع) دانست و بیان کرد: در سال جاری به‌منظور حمایت از زوج‌های جوان صندوق مهر امام رضا(ع) تسهیلاتی را فراهم کرده که در قالب وام ازدواج به جوانان پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار‌های ارائه شده تاکنون بیش از 80 هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج از بانک‌های کشور هستند که با تأکید رئیس جمهور، و تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار از سوی صندوق، زمینه پرداخت وام ازدواج به جوانان فراهم شده است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 34 هزار نفر از طریق سامانه بانک مرکزی برای دریافت این وام ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت: بیش از 20 هزار نفر با مراجعه به شعب صندوق مهر امام رضا(ع) در سراسر کشور مراحل نهایی دریافت وام را طی‌ کرده‌اند.

بر اساس آمار‌های ارائه شده تاکنون بیش از 80 هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج از بانک‌های کشور هستند که با تأکید رئیس جمهور، و تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار از سوی صندوق، زمینه پرداخت وام ازدواج به جوانان فراهم شده است

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) با اشاره به اینکه میزان تسهیلات‌دهی به هر زوج 3 میلیون تومان است، افزود: آن دسته از زوج‌‌هایی که در روز نیمه شعبان همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) ازدواج کرده‌اند، مبلغ 5 میلیون تومان وام ازدواج پرداخت خواهد شد.

وام ازدواج

وی ادامه داد:‌ برخی از زوجینی که در این روز عقد کرده بودند و نتوانستند در سامانه ازدواج بانک مرکزی از تسهیلات صندوق بهره‌مند شوند، صندوق راهکاری برای این موضوع در نظر گرفته است.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) افزود: بر همین اساس ضوابط و گردش کارمربوط به اعطای تسهیلات هدیه ازدواج 20 میلیون ریالی به مزدوجین نیمه شعبان سال جاری به شعبات ابلاغ شده است.بر اساس برنامه صندوق، مبنی بر پرداخت وام 50 میلیون ریالی به زوجینی که تاریخ عقد ازدواج آنان نیمه شعبان سال جاری باشد گردش کار نحوه پوشش تسهیلات مذکور به شعب صندوق در کشور ابلاغ شده است.

بر همین اساس ضوابط و گردش کارمربوط به اعطای تسهیلات هدیه ازدواج 20 میلیون ریالی به مزدوجین نیمه شعبان سال جاری به شعبات ابلاغ شده است.بر اساس برنامه صندوق، مبنی بر پرداخت وام 50 میلیون ریالی به زوجینی که تاریخ عقد ازدواج آنان نیمه شعبان سال جاری باشد گردش کار نحوه پوشش تسهیلات مذکور به شعب صندوق در کشور ابلاغ شده است

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع)  اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا(ع) به تمامی مزدوجین معرفی شده از طریق سامانه تسهیلات ازدواج مبلغ 50 میلیون ریال و به تمامی زوجهای جوانی که تسهیلات ازدواج خود را از سایر بانک‌ها دریافت  یا درخواست داشته‌اند به‌ازای هر نفر مبلغ 20 میلیون ریال هدیه تسهیلاتی پرداخت می‌شود.

بخش اقتصاد تبیان


منبع: تسنیم