تبیان، دستیار زندگی
بخش ورزشی تبیان با آغاز سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برای چهارمین سال پیاپی اقدام به برگزاری پیش بینی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیش بینی مسابقات لیگ برتر

لیگ برتر سال 92-93


بخش ورزشی تبیان با آغاز سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برای چهارمین سال پیاپی اقدام به برگزاری پیش بینی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور کرده است.

نقل و انتقالات لیگ برتر

قبل از هر چیز قصد داریم به دلیل کمبود و اشکالات پیش بینی های مسابقات فصل گذشته از کاربران و مخاطبان پیش بینی مسابقات لیگ برتر عذرخواهی کنیم. امیدواریم در فصل جدید رقابت ها بتوانیم اشکالات و کمبود های گذشته را جبران کنیم و رضایت شما عزیزان را فراهم نماییم.

امسال 12 ساعت پس از پایان بازی های هر هفته، بازی های هفته آینده به طور اتوماتیک برای پیش بینی در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

پیش بینی اینگونه است که کاربران می توانند هر هفته تمام بازی های لیگ برتر را پیش بینی کنند – امتیاز بازی ها بستگی به حساسیت بازی و جدول رده بندی دارد - و امتیازات آنها هر هفته با هم جمع می شود و در هفته های پایانی نفراتی که امتیازات بیشتری را جمع آوری کرده اند جوایزی دریافت خواهند کرد.

به 10 نفر اول کارت هدیه 2 میلیون ریالی و 10 نفر دوم کارت هدیه 1 میلیون ریالی اهدا خواهد شد

به دلیل استقبال کم نظیر و پرشور فوتبال دوستان از مسابقات پیش بینی لیگ برتر در دوره های گذشته تصمیم گرفتیم تا در سری جدید مسابقات پیش بینی لیگ برتر به 20  نفر از کسانی که بتوانند در پایان مسابقات بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهند جایزه تعلق گیرد . به 10 نفر اول کارت هدیه 2 میلیون ریالی و 10 نفر دوم کارت هدیه 1 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

بنابه درخواست های مکرر کاربران برای افزایش جوایز، از هفته دهم به بعد هر هفته به سه نفر از کاربرانی که بیشترین امتیاز را از مسابقات آن هفته کسب کرده باشند، بن خرید از فروشگاه اینترنتی به مبلغ 300 هزار ریال اهدا می شود

برای شرکت در پیش بینی بزرگ لیگ برتر باشگاه های کشور باید به خانواده بزرگ تبیان بپیوندید تا بتوانید شانس خود را برای پیش بینی رقابت ها امتحان کنید. برای عضو شدن اینجا کلیک کنید.

**قابل توجه شرکت کنندگانی که دارای بیشترین امتیازات در جدول پیش بینی هستند؛ حتما تا پیش از اتمام بازی های لیگ مشخصات عضویت تان را تکمیل نمایید.

بخش ورزشی تبیان


اسامی برندگان هفته دهم تا پانزدهم لیگ سیزدهم

اسامی برندگان هفته شانزدهم تا بیست و پنجم لیگ سیزدهم