تبیان، دستیار زندگی
سرمربی بارسلونا در تصمیمی عجیب و غافلگیر کننده از هدایت این تیم کناره گیری کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کناره گیری تیتو ویلانوا از هدایت بارسلونا


سرمربی بارسلونا در تصمیمی عجیب و غافلگیر کننده از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

تیتو ویلانوا که پس از پشت سر گذاشتن فصل موفقیت‌آمیز در لالیگا، قرار بود هدایت این تیم را در این فصل نیز بر عهده داشته باشد از سمت خود کناره گیری کرد.

تیتو ویلانوا

ساندرو روسل که ریاست بارسلونا را به عهده دارد تایید کرده که تیتو ویلانووا به خاطر آنکه قرار است تحت مراقبت های مربوط به سرطان خود قرار بگیرد، دیگر توانایی به دست داشتن هدایت این تیم را نداشته و آبی و اناری ها را ترک می کند.

او همچنین اعلام کرد که سرمربی جدید کاتالان ها هفته آینده معرفی خواهد شد ولی هیچ نشانی از گزینه مورد نظر خود ارائه نکرد. در حال حاضر روبی، به شکل موقت سرپرست بارسلونا شده است.

بدین ترتیب دیدار دوستانه این تیم که قرار بود مقابل لژیا گانسک لهستان برگزار شود نیز کنسل شد.

به نقل از فارس، روسل در این مورد گفت: باید خبری را اعلام کنم که هیچ گاه دوست نداشتم آن را به زبان بیاورم. پس از آنکه تست هایی در مورد بیماری تیتو ویلانووا انجام گرفت، قرار شد او بازهم تحت مداوا و شیمی درمانی قرار بگیرد که این موضوع ادامه کار او به عنوان سرمربی در بارسلونا را با مشکل رو به رو می کند.

وی در ادامه گفت: در روزهای آینده جوزپ ماریا بارتومو (نایب رییس) و آندونی زوبیزارتا (مدیر ورزشی) جانشین تیتو ویلانووا را معرفی خواهند کرد.

روسل تایید کرده که این موضوع در بارسلونا موجب ناراحتی همه شده ولی چاره ای جز پذیرش آن وجود ندارد.

واکنش‌ها به بیماری تیتو ویلانووا

فوتبالیست‌ها و ورزشکاران سراسر جهان پس از اطلاع از بیماری مجدد تیتو ویلانووا در واکنش به این خبر برای سرمربی بارسلونا آرزوی سلامتی کردند.

روسل در این مورد گفت: باید خبری را اعلام کنم که هیچ گاه دوست نداشتم آن را به زبان بیاورم. پس از آنکه تست هایی در مورد بیماری تیتو ویلانووا انجام گرفت، قرار شد او بازهم تحت مداوا و شیمی درمانی قرار بگیرد که این موضوع ادامه کار او به عنوان سرمربی در بارسلونا را با مشکل رو به رو می کند

تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا پس از عود کردن سرطان غدد بزاق از هدایت بارسلونا کناره‌گیری کرد.

پس از کناره‌گیری ویلانووا از تیم بارسلونا، فوتبالیست‌ها و ورزشکاران سراسر جهان ضمن ابراز همدردی با تیتو ویلانووا برای این مربی 44 ساله اسپانیایی آرزوی سلامتی کردند.

* سپ بلاتر:

تمام حواس و آرزویم امشب سلامتی کامل تیتو ویلانووا است. آرزوی من موفقیت تیتو و خانواده اش است.

* لیونل مسی:

قوی باش تیتو! همه ما در مواجهه با این بیماری پشت تو هستیم.

* باشگاه رئال مادرید:

باشگاه رئال مادرید رقیب بارسلونا نیز در این شرایط رقابت بین دو تیم را به فراموشی سپرد و در پیامی در سایت شخصی باشگاه نوشت : می‌خواهیم تا حمایت، دوستی و همدلی‌مان را با تیتو ویلانووا ، خانواده و دوستان و باشگاه بارسلونا اعلام کنیم.

تیتو ویلانوا

* پل گاسول :

بسکتبالیست اسپانیایی شاغل در NBA نیز در واکنش به این بیماری تیتو ویلانووا، در شبکه اجتماعی خود نوشت: اولین و مهم‌ترین چیز در زندگی سلامتی است. اکنون تیتو ویلانووا در شرایط سخت زندگی خود قرار دارد و من برای او تنها می‌توانم آرزوی سلامتی کنم.

* فالکائو:

مهاجم سابق آتلتیکو مادرید و فعلی موناکو نیز در صفحه اجتماعی خود نوشت: امیدوارم تیتو ویلانووا به سلامتی کامل برسد. از دوستان، خانواده و همراهان تیتو حمایت می‌کنم.

* باشگاه چلسی:

همه اعضای باشگاه چلسی بهترین آرزوهایشان و دعاهایشان را برای سلامتی تیتو ویلانووا به باشگاه بارسلونا اعلام می‌کنند. ژوزه مورینیو و اعضای کادر فنی چلسی به همراه بازیکنان همگی امیدوارند تا تیتو ویلانووا به زودی سلامتی کامل خود را به دست آورد.

* گری لینه‌کر:

مهاجم سابق انگلیس و باشگاه بارسلونا نیز در واکنش به بیماری ویلانووا نوشت: خیلی ناراحت کننده بود که تیتو ویلانووا به دلیل بیماری از هدایت تیم بارسلونا کناره‌گیری کرد. اکنون فقط می‌توانم برای او آرزوی سلامتی کنم و این که هر چه سریع‌تر به دنیای فوتبال باز گردد.

* اریک آبیدال:

قوی باش تیتو! تو انسان بزرگی هستی. همیشه در کنارت هستیم. آغوش بزرگم از همین جا برای توست.

* داوید ویا:

برایت آرزوی تندرستی و سلامتی می‌کنم. امیدوارم تا در این نبرد و لحظه سخت زندگی موفق باشی.

* خوان ماتا:

از بیماری تیتو ویلانووا خیلی ناراحت شدم. تمام حمایتم را از او اعلام می‌کنم.

* تیاگو آلکانترا :

همه با تو هستیم تیتو! امیدوارم که خیلی سریع سلامتی خود را به دست آوری.

* پپه رینا:

فوتبال پستی و بلندی‌های خود را دارد و با پیروزی‌ها و شکست‌ها جلو می‌رود. تو این نبرد بزرگ را پیروز می‌شوی. ما همه از تو حمایت می‌کنیم.

* آلوارو نگردو:

برایت آرزوی سلامتی کامل می‌کنم. تمام امید و آرزویم سلامتی توست.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان