تبیان، دستیار زندگی
قُصَی شیخ علی العُرَیبی فعال قرآنی و جانباز بحرینی گفت: روی پرونده اطلاعاتی من در سازمان اطلاعات بحرین با خط بزرگ نوشته‌اند: «مزدور خمینی» ، من افتخار می‌کنم که مزدور جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی(ره) هستم، و نه مزدور آمریکایی‌ها.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مزدور امام خمینی!


قُصَی شیخ علی العُرَیبی فعال قرآنی و جانباز بحرینی گفت: روی پرونده اطلاعاتی من در سازمان اطلاعات بحرین با خط بزرگ نوشته‌اند: «مزدور خمینی» ، من افتخار می‌کنم که مزدور جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی(ره) هستم، و نه مزدور آمریکایی‌ها.

قرآن

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای تهران با برپایی غرفه‌هایی از کشورهای مختلف و عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی آن‌ها همراه است و در میان این غرفه‌ها نام کشورهایی نظیر شیلی، سریلانکا، افغانستان، کنگو، هندوستان، آلمان، کلمبیا، پاکستان، تاجیکستان و بحرین به چشم می‌خورد.

قُصَی شیخ علی العُرَیبی نماینده کشور بحرین و غرفه دار این کشور در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن کریم است. او که جزو جانبازان جنگ هشت ساله ایران برابر دنیای استکبار است، نابودی آل خلیفه در بحرین را «عاجل» و «قریب‌الوقوع» می‌داند.

وی از اوضاع نابسامان شیعیان بحرین خبر داد و گفت: جنایات نیروهای آل خلیفه در زمان کنونی شامل تهاجم به خانه‌های مسکونی شیعیان بحرین و تجاوز به زن‌ها و سرقت اموال آن‌هاست و بی‌حرمتی به ارزش‌های انسانی و اخلاقی به اوج خود رسیده است و ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی به عنوان حامیان اصلی رژیم آل خلیفه برنامه‌ریزان اصلی این اقدامات ضد انسانی و ضد اسلامی هستند.

وی که مدال جانبازی جنگ ایران مقابل رژیم بعث و صدام را بر گردن داشت، از اهدای بیش از 120 شهید بحرینی در دوران مقدس به ایران اسلامی خبر داد

قُصَی العُرَیبی در خصوص اثر انقلاب اسلامی ایران بر انقلاب بحرین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، الگوی انقلاب بحرین است و ما سرمنشأ حرکت شیعیان بحرین را انقلاب اسلامی ایران می‌دانیم و دنبال این هستیم که کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران شویم.

وی که مدال جانبازی جنگ ایران مقابل رژیم بعث و صدام را بر گردن داشت، از اهدای بیش از 120 شهید بحرینی در دوران مقدس به ایران اسلامی خبر داد و گفت: مأموران اطلاعاتی بحرین که از علت مجروحیت من باخبرند، مرا «مزدور ایران و مزدور خمینی» می‌خوانند و روی پرونده اطلاعاتی من با خط بزرگ نوشته‌اند: «مزدور خمینی» ولی من افتخار می‌کنم که مزدور جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) هستم، نه مزدور آمریکایی‌ها و اموی‌ها.

«رهبر ایران، رهبر کل مسلمین جهان است» و «نابودی رژیم آل خلیفه به زودی اتفاق می‌افتد» جملاتی بودند که قُصَی شیخ علی العُرَیبی با افتخار و جدیت خاصی آن را به زبان آورد و اضافه کرد: امام خامنه‌ای در دل‌های شیعیان بحرین جا دارد و ما او را مرجع تقلید و رهبر خود می‌دانیم. منتظر شنیدن خبر نابودی رژیم آل خلیفه در بحرین به زودی باشید.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: خبرگزاری تسنیم