تبیان، دستیار زندگی
دانش آموز بردسکنی ؛ محمد پاکدل دانش آموز توانست در مسابقات قرآن رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم مقام اول کشوری را از آن خود کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانش آموز بردسکنی استان خراسان رضوی رتبه اول مسابقات قرآن را در کشور کسب کرد

دانش آموز بردسکنی استان خراسان رضوی رتبه اول مسابقات قرآن را در کشور کسب کرد


دانش آموز بردسکنی ؛ محمد پاکدل دانش آموز توانست در مسابقات قرآن رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم مقام اول کشوری را از آن خود کند.


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بردسکن گفت: این دانش آموز که چندی پیش در مسابقات کشوری مسابقات قرآن رشته مفاهیم و تفسیر قرآن از 31 استان کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، توانست مقام اول را در کشور از آن خود کند.

عابدینی افزود: در مسابقات قرآن و معارف 5 هزار نفر از دانش آموزان در سطح مدارس خود برگزار کردند که از این تعداد 1500 نفر به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.

وی افزود: ازاین تعداد 85 نفر به مرحله نیمه استانی حضور پیدا کردند که در مجموع تعداد 29 نفر در رشته های مختلف سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف حائز رتبه اول تا سوم شدن که از این تعداد نیز 10 نفر رتبه اول هر رشته را کسب کردند.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بردسکن گفت: در مرحله فینال این مسابقات محمد پاکدل دررشته مفاهیم و رضا فاضل دررشته حفظ مقام اول استان را کسب و به مسابقات کشوری راه پیدا کردند و دانش آموزان علی رضایی و امیر حسین طیبی نیز در پایه های دوم راهنمایی و چهارم متوسطه رتبه دوم استان در رشته مفاهیم و ریحانه ضرغامی نیز در رشته صحیفه سجادیه مقام دوم استان را کسب کردند.

عابدینی افزود: در رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم دانش آموز محمد پاکدل توانست مقام اول کشوری را دراین رشته از آن خود کند و دانش آموز رضا فاضل قرار است برای شرکت در مسابقات قرآن کشور ، رشته حفظ شهریورماه عازم استان قزوین شود.

در مسابقات فرهنگی هنری نیز در سطح آموزشگاههای این شهرستان 1500 نفر به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند که یک گروه سرود و 7 نفر در رشته های انفرادی به استان راه یافتند که از این تعداد 4 نفر موفق به کسب رتبه استانی و یک نفر نیز به نام مهدی جنیدی در رشته کتابخوانی به مرحله کشوری راه پیدا کند.

وی همچنین گفت: در مسابقات فرهنگی هنری نیز در سطح آموزشگاههای این شهرستان 1500 نفر به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند که یک گروه سرود و 7 نفر در رشته های انفرادی به استان راه یافتند که از این تعداد 4 نفر موفق به کسب رتبه استانی و یک نفر نیز به نام مهدی جنیدی در رشته کتابخوانی به مرحله کشوری راه پیدا کند.

به گفته عابدینی دانش آموز جنیدی برای شرکت در مسابقات کشوری مسابقات فرهنگی هنری بعداز ماه مبارک رمضان اعزام می شود. که امیداست این دانش آموز نیز در سطح کشور حائز رتبه شود.

گفتنی است، ستاد نماز جمعه بردسکن، فرمانداری ،آموزش و پرورش ،سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای شهرستان کسب رتبه اول کشوری در مسابقات قرآن رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم توسط دانش آموز پاکدل را تبریک گفتند.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان