تبیان، دستیار زندگی
سرمربی چلسی با اعلام این که تیمش را در همه بازی‌ها به قصد پیروزی به میدان خواهد فرستاد، می‌گوید در حال حاضر به بازیکنان دیگر فکر نمی‌کند و از بازیکنان کنونی‌اش راضی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مورینیو به دنبال قهرمانی نیست


سرمربی چلسی با اعلام این که تیمش را در همه بازی‌ها به قصد پیروزی به میدان خواهد فرستاد، می‌گوید در حال حاضر به بازیکنان دیگر فکر نمی‌کند و از بازیکنان کنونی‌اش راضی است.

مورینیو

ژوزه مورینیو برای دومین بار هدایت آبی‌پوشان شهر لندن را در اختیار گرفت تا حضور مجددی روی نیمکت چلسی داشته باشد.

سرمربی چلسی در آستانه آغاز بازی‌های چلسی در فصل جدید فوتبال اروپا تاکید کرد تیمش امسال در همه جام‌های پیش‌رو مدعی قهرمانی است و هیچ اولویتی برای قهرمانی ندارد.

مورینیو بدون اشاره به این که کدام مسابقات برای او در فصل آینده مهم است، گفت :‌ برایم فرق نمی‌کند کدام لیگ یا بازی مهم است. برای من بازی بعدی تیمم مهم است. اگر بازی بعدی در لیگ قهرمانان باشد، لیگ قهرمانان برایم مهم می‌شود. می‌دانم که در فوتبال انگلیس لیگ برتر اهمیت زیادی دارد. می‌خواهیم در تمام بازی‌هایمان با ذهنیت پیروزی وارد میدان شویم. اولویتی در تیم چلسی ندارم بلکه می‌خواهم در تمام مسابقاتی که پیش‌رو داریم با یک ریتم مشخص و ذهنیت پیروزی وارد میدان شویم.

مورینیو در ادامه با اعلام اینکه در لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستریونایتد و منچستر‌سیتی دو رقیب اصلی در فتح لیگ برتر هستند، درباره رقیبان تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت:‌ در لیگ قهرمانان اروپا حریفان بیشتری داریم و به همین خاطر فتح لیگ قهرمانان سخت‌تر از لیگ برتر است اما تمام تلاش خود را در لیگ قهرمانان خواهیم کرد و تا پایان در این رقابت‌ها خواهیم جنگید.

سرمربی چلسی در آستانه آغاز بازی‌های چلسی در فصل جدید فوتبال اروپا تاکید کرد تیمش امسال در همه جام‌های پیش‌رو مدعی قهرمانی است و هیچ اولویتی برای قهرمانی ندارد

سرمربی چلسی درباره بازی آینده تیمش با سینگ‌های تایلند که منچستریونایتد را هفته گذشته شکست داد، گفت: می‌خواهم با ترکیب هجومی تیمی متفاوت را روانه میدان کنم.‌ از شکست بدم می‌آید. بازیکنان هم دوست ندارند شکست بخورند. قطعا در بازی دوستانه خود نتیجه خوبی خواهیم گرفت؛ با این حال شکست به معنای زانوی غم بغل گرفتن نیست و هیچ چیز را در تیم من تغییر نمی‌دهد. روحیه پیروزی برای من بسیار مهم است. اگر بتوانید در بازی‌های دوستانه خود هم پیروز شوید به هدف خود رسیدید.

سرمربی چلسی در پایان درباره خرید احتمالی وین رونی برای تیمش در فصل نقل‌وانتقالات گفت:‌ مربیان تیم‌های بزرگ تا پایان روز 31 اوت درگیر نقل‌وانتقالات هستند. این اتفاقی قدیمی در فوتبال است که همیشه شایعه‌های زیادی در این فصل به گوش برسد و در پایان پس از شایعات زیاد اتفاقی که باید رخ دهد، به وقوع می‌پیوندد. در حال حاضر از تمامی بازیکنانی که در اختیار دارم، راضی هستم و به بازیکنان دیگری فکر نمی‌کنم.

بخش ورزشی تبیان

منبع: ایسنا