تبیان، دستیار زندگی
رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادها اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها را نمی‌توان بدون دانش نوین اداره کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیران روابط‌عمومی‌ها مشاورانی عالم و امین باشند

مدیران روابط‌عمومی‌ها

رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادها اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها را نمی‌توان بدون دانش نوین اداره کرد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه شورای روابط‌عمومی منطقه 10 دانشگاه‌های آزاد اسلامی با حضور مجید مظفری رئیس منطقه 10 دانشگاه، همتیان دبیر منطقه، روسای مراکز دانشگاهی و مدیران روابط‌عمومی دانشگاه‌های آزاد استان سمنان و گلستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر برگزار ش.

مظفری، رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهاد‌ها اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها را نمی‌توان بدون دانش نوین اداره کرد، دنیای امروز دنیای اطلاعات و ارتباطات است و مدیران روابط‌عمومی باید نقش یک مشاور عالم و امین را در سازمان برعهده داشته باشند و همواره از حاشیه پرهیز کنند و در متن کار فعالیت داشته باشند.

رئیس منطقه 10 با بیان اینکه روابط‌عمومی ترکیبی از علم و هنر است، ضمن توصیه به پویایی و فعالیت در این حوزه، مدیران روابط‌عمومی را از ایستایی در این عرصه بر حذر داشت.

در ادامه همتیان، رئیس شورای روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی منطقه 10 اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه مدیران روابط‌عمومی در دانشگاه‌ها برقراری ارتباط صحیح با جامعه مخاطب خود، اساتید، کارمندان و دانشجویان است.

وی آماده‌سازی فکری و روحی اساتید، کارکنان و دانشجویان را از دیگر وظایف مدیران روابط‌عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیران روابط‌عمومی باید با شکل دادن به اخبار تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

دبیر منطقه 10 دانشگاه در ادامه بیانات خود به اهمیت نقش روابط‌عمومی‌ها در پیشرفت و توسعه سازمان‌ها خصوصا جذب دانشجو پرداخت و اظهار داشت: مدیران روابط‌عمومی باید به صورت سیستمی و جمعی در منطقه عمل کنند که برای این منظور کمیته روابط‌عمومی در سطح منطقه شکل گرفت.

در ابتدای این مراسم جعفری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر ضمن خیرمقدم به مسوولان و مدیران روابط‌عمومی گزارشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر ارائه کرد.

در پایان مدیران روابط‌عمومی حاضر در جلسه نظرات، پیشنهادات، مشکلات و چالش‌های خود را ارائه کرده و رئیس و دبیر منطقه به ارائه راهکار پرداختند.

منبع: کاوشگران روابط عمومی

تنظیم: هومن بهلولی