تبیان، دستیار زندگی
مسئول كمیته بین الملل فدراسیون فوتبال، گفت: سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) 15 آبان ماه به ایران خواهد آمد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سپ بلاتر 15 آبان به ایران می آید


مسئول كمیته بین الملل فدراسیون فوتبال، گفت: سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) 15 آبان ماه به ایران خواهد آمد.

بلاتر

امید جمالی افزود:درتاریخ 15 و 16 آبان در كشورمان كنگره علم فوتبال برگزار خواهد شد كه در همین زمان بلاتر نیز میهمان ایرانیان خواهد بود.

وی ادامه داد: بلاتر پس از حضور در ایران 17 آبان ماه در فینال جام جهانی نوجوانان در امارات حاضر خواهد شد، بنابر این تنها 2 روز می تواند در كشورمان حضور داشته باشد.

مسئول كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، گفت: قرار بود بلاتر در ماه رمضان به ایران بیاید اما پس از مشورت با مسوولان فدراسیون فوتبال كشورمان تصمیم گرفت بعد از ماه مبارك رمضان به ایران بیاید.

وی تصریح كرد: بازدید از آكادمی فوتبال و یكسری ملاقات ها از برنامه های بلاتر در ایران است اما او اعلام كرده كه برنامه های دقیق خود را نیز به زودی به ما اعلام خواهد كرد.

امید جمالی افزود:درتاریخ 15 و 16 آبان در كشورمان كنگره علم فوتبال برگزار خواهد شد كه در همین زمان بلاتر نیز میهمان ایرانیان خواهد بود

وی در رابطه با حضور تیم فوتبال نوجوانان كشورمان در مسابقات جام جهانی، اظهار داشت: در حال حاضر كارهای مربوط به این تیم و پر كردن فرم ورود و انتخاب رنگ پیراهن به مسابقات انجام شده است.

جمالی خاطرنشان كرد: البته تیم ملی ساحلی ما نیز قراراست در مسابقات جام جهانی تاهیتی شركت كند و كار های آنها نیز در همین مرحله است.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایرنا