تبیان، دستیار زندگی
دکتر محمود احمدی‌نژاد در جلسه دیروز (یکشنبه) هیات دولت از بازیکنان ، مربیان و اعضای تیم ملی والیبال کشور به خاطر حضور درخشان در رقابتهای لیگ جهانی والیبال تقدیر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجلیل رییس جمهور از اعضای تیم ملی والیبال


دکتر محمود احمدی‌نژاد در ابتدای جلسه دیروز (یکشنبه) هیات دولت از بازیکنان ، مربیان و اعضای تیم ملی والیبال کشور به خاطر حضور درخشان در رقابتهای لیگ جهانی والیبال تقدیر کرد.


سعید معروف و محمود احمدی نژاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، رییس‌جمهور در این مراسم که با حضور اعضای دولت و بازیکنان، مربیان ، اعضای تیم و مسوولان فدراسیون والیبال برگزار شد، ضمن تبریک به تیم ملی والیبال برای انجام کاری بزرگ و ارزشمند اظهار داشت: البته درخشش جوانان کشور در این رقابتها توقع را از آنان بسیار بالا برد در حالی که تیم ایران در این دوره از مسابقات در برابر تیمهای زبده‌ای از جهان قرار داشت.

دکتر احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه دولت عمیقاً به توانمندی جوانان کشور ایمان دارد، گفت: مطمئناً در هر عرصه‌ای هر چقدر بزرگ هم که باشد، اگر تصمیم بگیریم تا بر قله‌ها بایستیم، خواهیم توانست.

رییس‌جمهور با بیان اینکه کسب موفقیت در عرصه ورزش نشانه نشاط یک ملت و توانمندی جوانان آن است، تصریح کرد: همانگونه که در عرصه‌های علمی و فناوری جوانان کشور وارد شده و به موفقیت‌های بزرگ در عرصه‌هایی نظیر هوا و فضا، انرژی هسته‌ای و بیوتکنولوژی و نانو دست یافتند، ورزش نیز امروز تبدیل به یک کار بزرگ علمی شده و نیاز به سنجش‌های دقیق و حساب شده برای دستیابی به موفقیت دارد.

در این مراسم از بازیکنان، مربیان و اعضای تیم ملی والیبال با اهدای هدیه نقدی 50 میلیون تومانی تقدیر شد. همچنین با دستور رییس‌جمهور قرار شد تا به هر کدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال یک دستگاه آپارتمان به شرط تأهل از سوی وزیر راه و شهرسازی اختصاص یابد.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه در مجموع عملکرد ورزشکاران کشور در لیگ جهانی والیبال مثبت بود، ولاسکو سرمربی تیم والیبال را در این عرصه بسیار با تجربه دانست و خطاب به مسئولان فدراسیون والیبال گفت: باید کار با این مربی تمدید شده و از هم اکنون برنامه‌ای 10 ساله برای حضور موفق تیم ملی والیبال در رقابتهای مختلف جهانی از جمله المپیک و جام جهانی داشته باشیم.

تجلیل تیم ملی والیبال

رییس‌جمهور با بیان اینکه ملت ایران از مسابقات خوب تیم ملی والیبال و کسب موفقیت‌های بزرگ در این رقابتها بسیار خوشحال هستند، گفت: اگر اعضای تیم ملی والیبال هیچ نتیجه‌ای در این رقابتها نگرفته باشند همین که بارها ملت ایران را شاد کردند، در حقیقت کار ارزشمندی را انجام داده‌اند.

دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز پایه‌های بسیار خوبی در والیبال کشور گذاشته شده اظهار امیدواری کرد تا در آینده شاهد موفقیتهای پی در پی ورزشکاران در این عرصه باشیم.

در این مراسم از بازیکنان، مربیان و اعضای تیم ملی والیبال با اهدای هدیه نقدی 50 میلیون تومانی تقدیر شد. همچنین با دستور رییس‌جمهور قرار شد تا به هر کدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال یک دستگاه آپارتمان به شرط تأهل از سوی وزیر راه و شهرسازی اختصاص یابد.

در مراسم تقدیر از تیم ملی والیبال کشور از سوی بازیکنان این تیم یک توپ والیبال که به امضای همه بازیکنان رسیده بود به همراه پیراهن کاپیتان تیم به رییس‌جمهور اهدا شد.

در پایان این مراسم نیز بازیکنان، مربیان و اعضای تیم ملی والیبال با دکتر احمدی‌نژاد عکس یادگاری گرفتند.

بخش ورزشی تبیان