تبیان، دستیار زندگی
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در مراسم نكوداشت غلامعلی حدادعادل گفت: حدادعادل شخصیتی اخلاقی، دینی، انقلابی و ولایتمدار دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حدادعادل دارای شخصیتی اخلاقی، دینی، انقلابی و ولایتمدار است

مراسم نكوداشت غلامعلی حدادعادل

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در مراسم نكوداشت غلامعلی حدادعادل گفت: حدادعادل شخصیتی اخلاقی، دینی، انقلابی و ولایتمدار دارد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی كه در همایش نكوداشت مرد تقوا و تدبیر غلامعلی حداد عادل در حوزه هنری سخن می‌گفت با اشاره به این كه از شاگردان آقای حدادعادل هستم، گفت: حدادعادل شخصیتی اخلاقی، دینی، انقلابی و ولایتمدار دارد.

وی عرصه سیاست در اسلام را عرصه خدمت دانست و افزود: طبق نظر امام راحل ما مأمور به تكلیف هستیم نه مسئول نتیجه به همین دلیل باید به تكلیف خودمان عمل كنیم و خیلی به نتیجه فكر نكنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: حدادعادل شخصیتی مردمی دارد كه با همگان همدلی می‌كند، گرچه یك نماینده مجلس مسئول اجرایی نیست اما حدادعادل در پاسخ به مشكلات مردمی با آنها همدلی می‌كند.

دكتر خاموشی با اشاره به همكار بودنش با حدادعادل در شورای عالی انقلاب فرهنگی‌ افزود: مواضعی كه از حدادعادل به عنوان شخصیتی بزرگوار دیده‌ام همواره برای من درس بوده است.

خاموشی با اشاره به حضور موثر حدادعادل در عرصه‌های فرهنگی گفت: ایشان پنج‌شنبه‌ها ترجمه و تفسیر قرآن می‌نویسند چرا كه این خلأ را احساس می كنند و ترجمه هایشان را به بزرگان می‌دهند تا آنها نظراتشان را بگویند و سال به سال ایرادات را بررسی می‌كنند.

خاموشی با اشاره به توصیه‌های سیاسی امیرالمومنین(ع) به حاكمان گفت: دفاع از مظلوم توصیه امیرالمومنین است ما باید از فلسطین دفاع كنیم و در مقابل نظام سلطه بایستیم چرا كه حضرت امیر رعایت حقوق مردم را به ما توصیه كرده است.

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

تنظیم: هومن بهلولی