تبیان، دستیار زندگی
هافبک تیم استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه نوشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماجرای نکونام و استقلال پیچیده شد


هافبک تیم استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه نوشت.


نکونام

جواد نکونام که این روزها با وجود اعلام خودش مبنی بر داشتن قرارداد با استقلال در تمرینات این تیم آفتابی نمی شود با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان بررسی وضعیت مالی خود با باشگاه استقلال شده است.

این بازیکن که به نظر می رسد مشکلاتی را با این باشگاه دارد تا به امروز این مسائل را رسانه ای نکرده و حتی امیر قلعه‌نویی هم اعلام کرده که از او بی خبر است.

کاپیتان تیم ملی در مصاحبه های متعدد خود اعلام کرده که با باشگاه قرارداد دوساله دارد و حتی بعد از جلسه با فتح الله زاده شفاف اعلام کرد اگر این باشگاه او را نمی خواهد باید شفاف اعلام کند. اما فتح الله زاده نیز در گفت و گو های خود تاکید داشت که این بازیکن مد نظر باشگاه است و نکونام در این تیم بازی خواهد کرد.

اما عدم حضور نکونام در تمرینات آبی پوشان و بی خبری مسئولان استقلال از این بازیکن نشان دهنده این است که کاپیتان تیم ملی در فاصله کمتر از 40 روز به آغاز لیگ برتر تمایلی به حضور در جمع آبی پوشان ندارد و یا حداقل اینکه تا زمانی که مشکلش با استقلالی ها حل نشود در تمرینات حاضر نخواهد شد.

کاپیتان تیم ملی در مصاحبه های متعدد خود اعلام کرده که با باشگاه قرارداد دوساله دارد و حتی بعد از جلسه با فتح الله زاده شفاف اعلام کرد اگر این باشگاه او را نمی خواهد باید شفاف اعلام کند. اما فتح الله زاده نیز در گفت و گو های خود تاکید داشت که این بازیکن مد نظر باشگاه است و نکونام در این تیم بازی خواهد کرد

این نامه در حالی توسط نکونام به کمیته انضباطی ارسال شده که در صورت عدم واکنش باشگاه استقلال نسبت به این نامه نکونام می تواند از این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

این در حالی است که کمیته انضباطی برای رسیدگی به این پرونده طی نامه ای به باشگاه استقلال به آنها 72 ساعت فرصت داده تا این موضوع را بررسی کند.

بهنام ابوالقاسم پور همبازی سابق و دوست نزدیک نکونام، نماینده او برای مذاکره با باشگاه استقلال شده است.

ابوالقاسم پور ضمن اعلام این موضوع که استقلالی‌ها هنوز در مورد آینده نکونام صحبتی با او انجام نداده‌اند، درباره علت مذاکره اش با استقلالی ها می گوید: «جواد نکونام مشغله هایی به دلیل تولد فرزندش داشت به همین دلیل از من خواست تا به عنوان یک دوست با استقلالی ها درباره آینده اش حرف بزنم.» او درباره روند مذاکرات نکونام با این باشگاه می گوید: «من روز سه شنبه هفته گذشته با علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال به صورت تلفنی حرف زدم و قرار شد با ایشان چهارشنبه جلسه ای را برگزار کنیم. ولی چهارشنبه خبری نشد و تماسی نگرفتند. روز پنجشنبه و جمعه نیز همینطور. خبری نشد.» او اضافه می کند: «روز شنبه نیز یکی از مسئولان استقلال با من تماس داشت اما صحبتی درباره مذاکرات و آینده نکونام نشد. ما همچنان منتظر هستیم که استقلال درباره آینده این بازیکن مذاکراتی را با ما داشته باشد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال نکونام را می خواهد، می گوید: «نمی دانم، به نظر می رسد آنها او را نمی خواهند چراکه از هفته گذشته تا به حال منتظر هستم وقت بدهند و درباره آینده او صحبت کنیم ولی همچنان منتظر هستیم.»

ابوالقاسم پور در پاسخ به این سوال که استقلالی ها در مطبوعات گفته اند نکونام در تیم مانده، جواب می دهد: «طبیعتا در فوتبال حرفه ای اگر بازیکن را بخواهند با او مذاکره می کنند نه اینکه در رسانه ها بگویند با او تمام کرده ایم. به قول معروف با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمی شود. ما منتظر استقلال هستیم.»

بخش ورزشی تبیان

منبع : فارس