تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: بیش از 1500 جلد كتاب به صورت رایگان با همكاری معاونت پشتیبانی استان در مجتمع های آموزشی و پرورشی و مدارس ابتدایی استان توزیع شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهدا بیش از 1500 جلد كتاب به مجتمع های آموزشی و پرورشی استان همدان

اهدا بیش از 1500 جلد كتاب به مجتمع های آموزشی و پرورشی استان همدان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: بیش از 1500 جلد كتاب به صورت رایگان با همكاری معاونت پشتیبانی استان در مجتمع های آموزشی و پرورشی و مدارس ابتدایی استان توزیع شد.


معصومه معصومیان در كمیته برنامه ریزی گروه تكنولوژی و گروه های آموزشی استان گفت: اهتمام در تجهیز كتابخانه های مدارس به عنوان محیط تعلیم و تربیت از اهداف مهم سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

معصومیان تصریح کرد: توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای به شكل فردی و گروهی میان معلمان و تبادل تجارب و دستاوردها و ایجاد فرصت های بازآموزی مستمر علمی و تحقیقاتی و مطالعاتی از برنامه های معاونت آموزش ابتدایی در سال تحصیلی جدید خواهدبود كه با اجرای جشنواره مدرسه پژوهی و درس پژوهی بستر مناسب برنامه فوق در حال اجرایی شدن است.

اهتمام در تجهیز كتابخانه های مدارس به عنوان محیط تعلیم و تربیت از اهداف مهم سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

وی یادآور شد: در جهت آشنایی آموزگاران و مدیران مدارس با اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش كه از تاكیدات مقام معظم رهبری نیز می باشد بیش از 1500جلد كتاب در تمامی مجتمع های آموزشی و پرورشی و مدارس آموزش ابتدایی توزیع شد.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان