تبیان، دستیار زندگی
آزمون مبنا طرح آیه های تمدن، صبح 16 تیرماه توسط مؤسسه آموزشی رزمندگان مشهد در سراسر مشهد برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آزمون‌ "مبنا"‌؛ طرح آیه های تمدن با حضور دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی در مشهد برگزار شد

آزمون˝ مبنا˝؛ طرح آیه های تمدن با حضور دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی در مشهد برگزار شد


آزمون مبنا طرح آیه های تمدن، صبح 16 تیرماه توسط مۆسسه آموزشی رزمندگان مشهد در سراسر مشهد برگزار شد.


برگزار کنندگان طرح آیه های تمدن، به منظور شناسایی دانش آموزان مستعد و سرآمد بسیجی پایه های مختلف تحصیلی، جهت گذراندن دوره های ارتقای تحصیلی، افزایش معدل، کسب رتبه های برتر و پذیرش در دانشگاه های مرجع برگزار شد.

دانش آموزانی که موفق به کسب تراز تعیین شده در این آزمون شوند، می توانند از مزایای این طرح نظیر کلاس های آموزشی، آزمون های پیشرفت تحصیلی، ارائه ی کتب کمک آموزشی، انجام مشاوره های تحصیلی و... به صورت رایگان بهره مند شوند.

اردوهای ویژه ای برای دانش آموزان پایه های سوم و چهارم دبیرستان این طرح، با حضور بهترین اساتید و مشاوران، در ایام نوروز، در تهران برگزار می شود و دانش آموزان ممتاز شرکت کننده در این طرح بصورت رایگان از سراسر کشور دعوت شده و در این دوره شرکت داده می شوند.

هم چنین اردوهای ویژه ای برای دانش آموزان پایه های سوم و چهارم دبیرستان این طرح، با حضور بهترین اساتید و مشاوران، در ایام نوروز، در تهران برگزار می شود و دانش آموزان ممتاز شرکت کننده در این طرح بصورت رایگان از سراسر کشور دعوت شده و در این دوره شرکت داده می شوند.

در این آزمون، دانش آموزان دختر و پسر پایه های ششم ابتدایی، دوم و سوم راهنمایی، اول، دوم و سوم دبیرستان به رقابت پرداختند و دانش آموزان متقاضی در این آزمون، بایستی معدل مورد نظر را دارا باشند.

گفتنی است، معدل مورد نظر برای دانش آموزان ششم ابتدایی، دوم و سوم راهنمایی حداقل 19، برای دانش آموزان اول و دوم دبیرستان حداقل 18.5 و برای دانش آموزان سوم دبیرستان حداقل 18 ذکر شده است.

دانش آموزان می توانند پاسخ نامه تشریحی این آزمون که دارای نمره منفی نیز است را از طریق سایت

www.Razmandegan.org.ir دریافت کنند.

شایان ذکر است، نحوه اعلام دانش آموزان منتخب، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


منبع :خبر گزاری پانا

بخش سفیران تبیان