تبیان، دستیار زندگی
بال پیروزی پرگل صباباتری و فجر سپاسی در هفته‌ی ششم هفته‌ی ششم رقابتهای لیگ برتر سه‌شنبه شب با برگزاری هفت دیدار آغاز شد كه در مهمترین این دیدارها تیم فوتبال پرسپولیس تهران در برابر تیم صدرنشین رقابتها متوقف شد. دیدار تیم‌...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال

پیروزی پرگل صباباتری و فجر سپاسی در هفته‌ی ششم

هفته‌ی ششم رقابتهای لیگ برتر سه‌شنبه شب با برگزاری هفت دیدار آغاز شد كه در مهمترین این دیدارها تیم فوتبال پرسپولیس تهران در برابر تیم صدرنشین رقابتها متوقف شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا كه به دلیل اولین تجربه مربیگری علی‌دایی و انگیزه‌ی تیم فوتبال پرسپولیس برای كسب عنوان صدرنشینی از اهمیت بالایی برخوردار بود، در حالی در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 60 هزار نفر تماشاگر برگزار شد كه تیم فوتبال پرسپولیس توانست در دقیقه نودو سه بازی باخته را به تساوی بكشاند.

** سپاهان اصفهان كه در ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن به مصاف این تیم رفته بود نیز 2 بر صفر توانست این تیم را شكست دهد. بنگر و عقیلی دو گل سپاهان را به ثمر رساندند.

** برق شیراز نیز با تك گل ابراهیمیان، استقلال اهواز را مغلوب كرد.

** تیم پاس تهران نیز كه در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی نداشته، در دیدار این هفته برابر راه‌آهن توانست 2 بر یك از سد این تیم بگذرد.

شكوری و نصرتی برای پاس و داود حقی برای راه‌آهن گلزنی كردند.

** تیم فوتبال صباباتری تهران نیز كه با سرمربی‌گری فرهاد كاظمی به دلیل نتایج نامطلوبش در رقابتهای لیگ دچار بحران شده بود، در دیدار این هفته خود مقابل مس كرمان توانست با چهار گل مهمان خود را شكست دهد.

محسن بیات، آلن آدویچ (2 گل) و سهراب بختیاری‌زاده گل‌های صباباتری را به ثمر رساندند.

** فولاد خوزستان نیز با محمد مایلی‌كهن شكست‌ سنگینی را برابر فجر سپاسی تجربه كرد.

این تیم خوزستانی با نتیجه سنگین 3 بر صفر مغلوب حریف شیرازی خود شد.

** ابومسلم خراسان نیز 2 بر یك مهمان خود، تیم فوتبال پیكان تهران را شكست داد.

عرفان اولرم و دانش‌دوست گلهای تیم ابومسلم را در برابر تك‌گل حیدریان به ثمر رساندند.

گفتنی است دیدار پایانی هفته‌ی ششم رقابتهای لیگ برتر چهارشنبه شب ساعت 20 بین تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندرانزلی  با میزبانی ملوان برگزار خواهد شد.

در پایان رقابتهای برگزار شده از هفته ششم لیگ برتر تیم سایپا با 12 امتیاز همچنان صدرنشین است، استقلال و پرسپولیس تهران نیز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.